Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn planten groeien niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: Mijn planten groeien niet

Korting op 420shop
    Mijn wiet planten staan nu al 2 weken zo maar ze groeien gewoon niet verder heeft iemand tips voor
    mij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Zou je eens een goeie foto willen maken van het steeltje. Die lijkt verrot namelijk, komt meestal door te veel water.

Comment

Dit zijn ze op dit
      moment En ik weet niet wat ik
      moet doen dit is al de 3 keer dat ik probeer te groeien en elke keer worden ze niet groter als dit
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Heb je ze voor het raam staan? Op de foto is je plantje ook erg gestrekt, dat betekent dat je plantje naar licht zoekt.

Comment

Heb ze op dit moment voor een raam staan ja had ze eerst onder een kleine lamp maar toen groeide die ook niet

Comment

Ik vermoed dat de aarde kletsnat is? Til de pot eens op, voelt deze zwaar?
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja redelijk niet overdreven zwaar

Comment

Dan is het waarschijnlijk een wortelprobleem door te natte grond.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Wat kan ik daaraan doen of moet ik gewoon opnieuw beginne

Comment

Deze kun je laten staan, misschien gebeurt er nog een wonder als je geen water meer geeft. Ga eens voor jezelf na wat je anders zou moeten doen en zaai dan een nieuw zaadje.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Nog anderen tips hoe jullie groeien of wat het beste is om te groeien en waar ik voor moet uitkijken verders nog als het zaadje niet met men vingers aanraken want dit is al de 3 keer dat het zo gaat wil wel is dat er echt iets gaat groeien

Comment

Beschrijf maar in het kort je aanpak tot nu toe.

Herkomst zaadjes en welke strain, wat voor aarde, pot met of zonder gaten onderin, hoeveelheid water, evt. gebruik voeding of stimulators.

Ontkiemen lukt je, daarna gaat het mis. Ik gok op teveel water.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bedenk eens hoeveel water je de vorige pogingen hebt gegeven. Als dat net zo veel was als nu dan ligt daar jouw probleem. Minder water geven dus.

In het begin hebben ze niet veel water nodig, beter te weinig water geven in plaats van te veel.

Als je je aarde inwatert als in vochtig maakt, niet zeiknat, voordat je de zaadjes plant dan kunnen ze rustig een week zonder water. Als het erg warm is dan wordt deze periode uiteraard ingekort.

Weeg je pot voordat je water geeft en na het water geven, dan krijg je een idee hoe zwaar ze is zonder water en als je dan eerst je pot weegt dan weet je of je wel of geen water moet geven.

Te veel water, te veel voeding en te vroeg met bloeivoeding beginnen zijn de meest voorkomende beginnersfouten, uiteindelijk leer je er wel het meeste van.
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ik heb zaai en stekgrond die ik gebruik de soort zelf is super skunk die was het makkelijkst groeien zij de smartshop heb 12 liter potten met gaten eronder ja ik zorg gewoon dat alle grond nat is en overtollige water eruit loopt

Comment

Bezig...
                            X