Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Deze kun je laten staan, misschien gebeurt er nog een wonder als je geen water meer geeft. Ga eens voor jezelf na wat je anders zou moeten doen en zaai dan een nieuw zaadje.
Nog anderen tips hoe jullie groeien of wat het beste is om te groeien en waar ik voor moet uitkijken verders nog als het zaadje niet met men vingers aanraken want dit is al de 3 keer dat het zo gaat wil wel is dat er echt iets gaat groeien
Bedenk eens hoeveel water je de vorige pogingen hebt gegeven. Als dat net zo veel was als nu dan ligt daar jouw probleem. Minder water geven dus.
In het begin hebben ze niet veel water nodig, beter te weinig water geven in plaats van te veel.
Als je je aarde inwatert als in vochtig maakt, niet zeiknat, voordat je de zaadjes plant dan kunnen ze rustig een week zonder water. Als het erg warm is dan wordt deze periode uiteraard ingekort.
Weeg je pot voordat je water geeft en na het water geven, dan krijg je een idee hoe zwaar ze is zonder water en als je dan eerst je pot weegt dan weet je of je wel of geen water moet geven.
Te veel water, te veel voeding en te vroeg met bloeivoeding beginnen zijn de meest voorkomende beginnersfouten, uiteindelijk leer je er wel het meeste van.
Ik heb zaai en stekgrond die ik gebruik de soort zelf is super skunk die was het makkelijkst groeien zij de smartshop heb 12 liter potten met gaten eronder ja ik zorg gewoon dat alle grond nat is en overtollige water eruit loopt
Comment