Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begint mijn plant nu al te bloeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Begint mijn plant nu al te bloeien?

Korting op 420shop
    Hallo,

Mijn (buiten)planten staan nu ruim 2,5 maand in de groei. Nu is het me opgevallen dat er al aardig wat topjes aangemaakt worden, maar zou dit niet pas veel later moeten gebeuren?

Ik heb er soms een doek over als het regent en die hangt soms wel een paar uur. Wel is er nog genoeg licht naar mijn mening of versnel ik hiermee het bloeiproces van de planten?

Ik zal er een paar foto's aan toevoegen.

Alvast hartelijk dank voor reactie.

Vincent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Welke soort is het?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Welke soort is het?
        Passion #1 indica/sativa feminized geen autoflower.

Comment

Die is dan inderdaad erg vroeg in bloei. Dat is eigenlijk wel prettig; ze vangt nu de volle bak licht en kan bloeien in aangenaam weer.
          Normaal gaat deze soort pas rond augustus in bloei, ook relatief vroeg. Maar niet zo vroeg.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oke, houdt dit ook in dat ik eerder moet/kan oogsten?

Comment

Ja, vanzelfsprekend als de plant eerder bloeit, kun je ook eerder oogsten.
              Goed, het minpunt is dat je een maandje groei mist, maar de voordelen lijken me in dit geval te winnen; je zit straks met een prachtige oogst, terwijl wij nog moeten hopen dat de boel niet wegwaait of weg rot door de regen.

Comment

Bezig...
              X