Probeer in ieder geval morgen eens scherpere foto's te maken en stel je mobiel of camera in op een kleiner formaat foto dan moet het uploaden geen probleem zijn.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bladproblemen Frisian duck
Collapse
X
-
Mijn theorie komtie he ...LOL
Een autoflower Leeft max 4 maanden koop tuinwinkel een zak potaarde zit voeding voor minimaal 6 maanden .
Dus kwa aarde, voeding zit je goed. Zorg voor goed zaad doe het in een potje VOL met aarde en beetje zon en alleen water geven meer heeft ze niet nodig.
Krijg je mooi groene plant en komt alles goed . Por je met een meter in je potje om te meten beschadig je alle wortels gooi je voeding er bij over voed je ja en dan begin het gezeik.
Maare nog effe vol houden met je plant terug groen word ze niet houd haar in leven en je oogst een mooie top over paar weken.God was never on your side..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostMijn theorie komtie he ...LOL
Een autoflower Leeft max 4 maanden koop tuinwinkel een zak potaarde zit voeding voor minimaal 6 maanden .
Dus kwa aarde, voeding zit je goed. Zorg voor goed zaad doe het in een potje VOL met aarde en beetje zon en alleen water geven meer heeft ze niet nodig.
Krijg je mooi groene plant en komt alles goed . Por je met een meter in je potje om te meten beschadig je alle wortels gooi je voeding er bij over voed je ja en dan begin het gezeik.
Maare nog effe vol houden met je plant terug groen word ze niet houd haar in leven en je oogst een mooie top over paar weken.
- Likes 1
Comment
-
Er is geen enkele potgrond die voeding bevat voor meer dan 6 maand, moest het zo zijn dan kon je er niet in starten want dan verbrandt alles. Autoflowers start je best al in hun eindpot, zodat de penwortel direct zo diep mogelijk kan. Dus ik zou ze eerder in lightmix zetten en bijvoeden waar nodig. In principe is er niks simpeler dan dat. Batmix is zelfs op een week of 5 uitgeput. Wat mij trouwens bij hetvolgende brengt. Ik pot praktisch altijd over naar batmix voor ze op 12/12 gaan. Batmix bevat serieus wat fosfor, ook daar zie je die stikstofblokkade niet. Enfin, de frisian is geen autoflower. Deze wordt verduisterd.
Biologische voeding in combinatie met alga lijn in 25 liter, moet je al vrij lelijk gedaan hebben met je voeding wil je daar blokkades mee halen. Al had ik nooit die citrus grond gebruikt. Maar bio voeding is niet direct opneembaar. Hoelang dat duurt is wat gokken, maar als je die na een dag of 10 12/12 geeft dan wordt die mss een weekske later pas opgenomen.
De twee duckjes die ik gehad heb waren lastige planten. De wiet zelf was redelijk smaakloos en in bier termen een Heineken waar ik anders Duvel kweek Wou het geprobeerd hebben, maar was grote teleurstelling.
Comment
Comment