Heey ! Ik heb voor het eerst een wietplantje in huis afkomstig van een autoflower skunk zaadje .Ontkiemen in de pot en opkomen ging allemaal prima zoals je kan zien op de foto`s ,echter de laatste 3 dagen stagneert de groei zo lijkt het en hangen de blaadjes nu al slap .Aangezien ik er nog weinig verstand van het leek het mij een goed plan om een topic te openen voor goede raad en alle alle tips zijn dus welkom . Hopelijk groeit het plantje met wat hulp uit tot een sappige THC dame en strand het schip niet nu al
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trage start en slappe blaadjes
Collapse
X
-
Ik zou in ieder geval eens beginnen met een week lang geen water geven, of in ieder geval tot dat moeras helemaal is opgedroogd.
Check de microkweek-verslagen
-
hee,
ik denk dat ik ook iets gelijkaardig voor heb maar bij 1 plantje van men 5..
zoals je kan zien het is het linkse plantje..
ps: ik kan mijn vochtigheid maar niet op pijl houden komt altijd naar 40%, heb er al kom water en vochtige handdoek ingelegt..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostIk zou in ieder geval eens beginnen met een week lang geen water geven, of in ieder geval tot dat moeras helemaal is opgedroogd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beginner001 View Posthee,
ps: ik kan mijn vochtigheid maar niet op pijl houden komt altijd naar 40%, heb er al kom water en vochtige handdoek ingelegt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel81 View Post
Ik zie het dat lijkt er idd wel op ! Zelf had ik ook een lage LV nl 38% ,2 pannen met water en natte handdoeken ophangen hielp maar weinig zodoende heb ik een luchtbevochtiger aangeschaft met hygrometer .De LV is nu 24 uur constant op 55 % daarnaast draait de zwenkventilator 24 uur op stand 1 (boven in de kweekruimte 1,5 meter hoog ).Ook draait er een afzuiger plus aanvoer van verse lucht .Voor nu maar geen water meer geven en het even aankijken wat ie gaat doen,plantje is morgen exact 2 weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostIk zou in ieder geval eens beginnen met een week lang geen water geven, of in ieder geval tot dat moeras helemaal is opgedroogd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beginner001 View Posthee,
ps: ik kan mijn vochtigheid maar niet op pijl houden komt altijd naar 40%, heb er al kom water en vochtige handdoek ingelegt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beginner001 View Postheey,
De mijne zijn er helemaal doorgekomen.
ik geef zelfs al voeding (terra vega) bij buiten de wortelvoeding die gaf ik al
Hier bezig met groei in te halen . Opvallend is (zoals je goed kunt zien op foto) het steeltje vanaf het overpotten in meer voedingsarme aarde groen kleurt ipv pimpelpaars.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment