Na elke weken wachten. Wilt tie nu tog zijn geslacht aantonen. Zal het tog aan vrouwtje zijn?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wit draadje uit de top van de plant!!
Collapse
X
-
Ik moest ff zoeken op de foto maar ik heb toch de voorbloei gespot. De witte haartjes zijn pistels en tonen je het geslacht. In dit geval vrouwelijk.
Is het een plant uit zaad van autoflower of gefeminiseerd of regulier?
-
Bedankt voor je reactie.
Ik kreeg m niet duidelijker op de foto helaas. Dit was de beste foto. Wat ben ik mazzelaar met dit vrouwtje. Had maand terug 2 gram gekocht en daar zat dit zaadje bij. En laat het net een vrouwtje zijn. Heb geen idee wat voor soort het is maar hij ruikt heerlijk. Zei staat 24/7 buiten.. zou hij vanzelf in de bloei zijn geschoten?
-
Met gevonden zaad moet je opletten. Grote kans op hermafrodieten. Kijk goed of er zich ook geen ballen ontwikkelen, dat zijn mannelijke kenmerken. Het is mogelijk om zowel vrouwelijke als mannelijke kenmerken op dezelfde plant te hebben. Dit zijn hermafrodieten. Deze kunnen zichzelf bevruchten met alle gevolgen vandien.
-
-
Jack Spliff Jaa om precies te zijn 1 maand en 4 dagen. Ik geef ook brandnetel wat ik geperst heb en 2 dagen in water laten staan en gezeefd dat geef ik om de 2 dagen
Comment
-
Even een correctie: shopwiet is vrijwel nooit autoflower, dat loont te weinig voor een kweker. Het zijn vaak geen ontzettend goede economen, die broodkwekers, maar ze willen wel waar voor hun geld. Dan zijn autoflowers de slechtste keuze; het levert per lichtuur en per x-aantal stroom de minste grammen op van alle wiettypes.
Wat er na 1 maand en een beetje te zien is op de plant, is voorbloei. De puberteit van de plant, zeg maar.
Daarna is ze klaar of 'volwassen genoeg' om te kunnen bloeien. Bij wiet is dat heel leuk zichtbaar door de eerste paar okselharen, vandaar dat ik puberteit een goede benaming vind. Bij veel andere planten is dat ook zichtbaar door wat valse bloei (bloemen die geen vrucht zetten) of soms helemaal niet zichtbaar.
Dikke kans dat de echte bloei nog wel wat weken op zich laat wachten. Maar 100% vrouwelijke voorbloei is een leuk teken. De kans op een herma-plant blijft alleen tot het eind aanwezig.
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment