Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

OK daar zullen we dan weeral met leren leven zeker !!

Next , hoe moet ik dit in de toekomst vermijden , want als mijn volgende teel ook zo groot wordt ( groot ?? ),
    staan ze ook te dicht tegen de lamp ??

Iemand een idee welke soort ik het best zaai bij mijn volgende teelt , dat ik dit probleem niet meer mee maak ?

WTF wtf al doende leert men

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Goeden dag telers .

Mits dat de toppen met LB toch helemaal waardeloos zijn ben ik dan niet beter dat ik die koppen
        verwijder zodat de andere meer energie krijgen !!

Effe geen foto's meer , mijn iPhone is stuk ! Dat ook nog eens erboven op ?

Comment

Comment

Comment

Goeden dag mede telers !!

Een paar vragen !!

Ik start maandag aan mijn 15 week ,
              waarvan
              5 weken Groei ,
              2 weken voor bloei ,
              8 weken bloei ,
              Totaal : 15 weken !

1. Mijn vraag is , volgens mijn voeding schema van Plagron , zou ik moeten beginnen met spoelen ?
              Maar ! In heb 3 soorten staan :
              1 Night Queen - Bloei weken 8,5
              2 ICE - Bloei weken 8 - 10
              3 The Ultimate - Bloei weken 9

Na wat op spoorwerk , ben ik niet echt slimmer geworden in verband met het spoelen ?

Dus moet ik wachten tot ze allemaal hun spoel moment hebben bereikt , dus de oogst tijd gaat ook verschillen tussen de soorten !
              Dat gaat in mijn geval wel moeilijk zijn omdat de de eerste spoelklare planten achter aan in mijn kast staan ( beginners foutje nr ?!? )

2. Gaat over de TMV en de LB planten ! ( TMV Tabaksmozaiekvirus ) ( LB light Bleaching )

Ten eerste : over de met TVM besmette plant , zou die rookbaar zijn ,of zijn de toppen een ongezonde bedoeling ?

Ten tweede : over de LB , ik kan er niet goed aan uit , is de hele top naar de klote , of alleen het bovenste stuk van de top dat wit ziet
              Als het alleen gaat over het witte gedeelte valt de schade nog wel mee denk ik !!

QnQ De witte, inderdaad.
              Alles wat groen is is wel prima .

MVG Yazou .
              Last edited by yazou; 17 December 2017, 12:12.

Comment

Ik zou lekker beginnen met spoelen aangezien ze minimaal een week gespoeld moeten worden met een max. van 2 weken.
                Die LB kun je gewoon roken maar zoals eerder al vermeld zal zich in het witte gedeelte geen tot nauwelijks thc bevinden.
                Wbt. TMV https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...zaiekvirus-tmv
                Last edited by Hoeloes; 17 December 2017, 17:47. Reden: correctie

Comment

Bedankt voor de link , had ik nog niet gelezen !!

Comment

Comment

Hier een linkje van een actueel verslag waarin op pagina 1&2 allerhande oplossingen worden bedacht wbt. het verwarmen van de wortels en de tent.
                      Misschien zit er voor jou ook een goede oplossing bij.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nt-aarde/page2

Comment

Goeden dag Pro's

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden in verband met de kast temperatuur .

ti's maar een idee !!
                        Misschien een buis verwarming ?
                        Ik plaats het toestel in het midden van de achter wand op een 1.20m hoogte .
                        MAAR !! , Hoeveel WATT zou men kast nodig hebben om op de juiste temperatuur te komen ?

( kast hoogte 1.60m op 1m2 en een kast inhoud van 1,6m3 . )

In heb ook een oplossing voor de koude voeten van mijn vrouwtjes .
                        Een warmte mat gaat goed doen vloerverwarming mmmm.mm.!

Verwarming 28 watt ECO buisverwarming, 300mm
                        Verwarming 28 watt ECO buisverwarming, 300mmVerwarming 55 watt ECO buisverwarming, 500mm
                        Verwarming 55 watt ECO buisverwarming, 500mmVerwarming 90 watt ECO buisverwarming, 750mm
                        Verwarming 90 watt ECO buisverwarming, 750mmVerwarming 120 watt ECO buisverwarming, 1000mm
                        Verwarming 120 watt ECO buisverwarming, 1000mmAluminium grond verwarming mat 60x120cm 140W

You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

Comment

Effe rond gebeld en nog altijd geen juist antwoord gekregen ??

Ik denk dat dit de juiste is voor mijn probleem !!
                          Verwarming 120 watt ECO buisverwarming, 1000mm

Comment

Goeden dag allemaal .

Heeft er iemand ervaring met Buisverwarming of een warmte mat ,
                            Of heeft er iemand een idee hoe ik het best aanpak met men koude probleem !
                            ik zou nog voor het nieuwe jaar willen bestellen !!
                            Last edited by yazou; 20 December 2017, 08:34.

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                                X