Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oei iedereen is dood hier !!!!

    Nog even wat leven in blazen , want deze 1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast , loopt stilaan op zijn einde !!

    Nog eens de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel succes met deze mooie hobby .


    Nog een beetje hulp graag .

    Comment


      De aller beste wensen en mooi groen 2018.

      Misschien met de timer werken, of kun je verschillende standen aangeven voor bepaalde perioden.
      Het is inderdaad wel beter dacht ik dat je verschil in zit maar corrigeer mij maar als ik het verkeerd heb.

      En bijna kniptijd

      Comment


        Goeden dag allemaal .

        Ik weet niet wat er is misgelopen , want ik ga morgen 4de week spoelen in , lijkt me ook te lang ??

        Ik denk nog een week en dan gaan er genoeg trichomen gekleurd zijn denk ik ? En dan OOGSTE wordt stilletjes aan tijd !

        De bladeren zijn ook stilaan aan het op drogen nadat ze geel zijn geworden !

        Mag ik bijna stoppen met water geven , zodat de pot goed droog is tegen het oogsten , kwestie voor het ruimen van de kast .

        Ik heb het gevoel dat er weer van alles aan't mislopen is ??


        MVG Yazou

        Comment


          Ik heb pas gespoeld 2 weken voor oogst ongeveer maar ik denk dat langer geen kwaad kan ???
          ik heb nog een dag voor ik ging oogsten nog water gegeven ( ik weet niet of dat kwaad kan )
          Ik heb mijn plant geoogst toen alles milky was en er sommige toppen al amber waren
          bij het curen ontwikkelen de trichomen nog wat verder heb ik mij laten vertellen
          maar het kan zijn dat ik ook totaal fout zit in alles mits dit ook mijn eerste kweek was :p
          foto's ?

          Comment


            Comment


              5 weken spoelen is wel heeeeel lang :p ze zeggen altijd 2 weekjes op voorhand voldoende is maar nu ben je wel zeker dat alles uit je potgrond is :p

              Comment


                ?? ik weet niet of dat alles uit mijn potgrond is !
                Ze gaan maandag de 4 de spoel week in !

                Ik heb alleen gespoeld met water bij elke giet beurt , ik heb wel gelezen dat je dat spoelen meet veel water moet doen tot dat het uit de pot loopt langs onder !
                Maar ik heb geen water opvang bak , dan loopt heel mijn Bonanza kast onder water , lijkte mij geen goed idee om te doen , dat zal wel het probleem zijn ,
                had beter moeten spoelen , met veel water , hoe lossen jullie dat probleem op , met al dat water en als gevolg een hoge LV ??

                Comment


                  Spoelen op aarde wilt zeggen dat je de normale hoeveelheid water geeft echter zonder voeding. Doe je dit de laatste 2 weken dan maakt de plan de voedingsstoffen op die zijn opgeslagen en dat komt de smaak ten goede.

                  Grote hoeveelheden water in je pot gieten is geen spoelen maar verzuipen. Met een beetje pech legt je plant het loodje.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    Maar ik ga men 4de week in met spoelen , wat is er fout gelopen in mijn geval , en wat gaat het resultaat zijn in deze situatie ??

                    Comment


                      Je hebt 2 weken voeding gemist. Misschien had je iets meer opbrengst kunnen hebben, voor de rest kan dat geen kwaad.

                      Volgende keer moet je proberen in te schatten wanneer de plant haar laatste 2 weken ingaat en dan stop je met de voeding.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        Ik zelf begin met spoelen of te wel alleen maar water te geven als ik de eerste amber kleurige trichomen zie.
                        Je kweek ziet er niet slecht uit en netjes bij gehouden.
                        Vaak zeg die de eerste keer kweken dat je de eerst ronde een oefenronde is.

                        Comment


                          Heyyyy Amigo's !!!


                          Ik heb men eerst teeltje geoogst , Valt nog mee denk ik ?
                          Nog een beetje wachten tot dat alles gedroogd , en dan zien we wel hoeveel gr. er over blijft .


                          Nog een vraag !!

                          Ik had al eerder deze vraag gesteld , maar ik geen antwoord gekregen of gevonden .
                          Kun je iets hergebruiken van de oude potgrond ? of moet al de potgrond hellemaal ververst worden ?



                          MVG Yazou
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • groot
                            groot commented
                            Editing a comment
                            Well done Yazou!!

                          ziet er zeer goede oogst uit ! goed gedaan Yazou ! Ik ben benieuwd naar het eindgewicht !
                          oude potgrond hergebruiken raden ze af omdat de plant al de voedingstoffen uit die grond gehaald heeft
                          Ik zou met nieuwe verse potgrond beginnen een goede voorbereiding is al het halve werk

                          Comment


                            Ja inderdaad beter verse potgrond , voor de oude P.G. vind ik wel een andere bestemming !!!

                            Nog een vraag ? Als een top 60gr weegt , hoeveel schiet er dan nog van over als hij gedroogd is ??

                            Comment


                              Euhm ik heb ergens gelezen dat het 80% van het gewicht aan vocht verliest maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen

                              Comment

                              Bezig...
                              X