Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

75-80% gewicht raak je kwijt tijdens het drogen inderdaad.
    Uiteraard kun je de grond hergebruiken.
    Neem een monster van de wortelzone, bekijk de pH en EC waarde, dan weet je wat je ermee moet doen voor het weer geschikt is.

Gewoon een zak nieuwe grond halen is zekerheid en makkelijker

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik denk dat het wel veiliger zal zijn om nieuwe grond aan te schaffen , mits ik met de tabaksmozaiekvirus te maken heb gehad !!
      De oude potgrond ga ik gebruiken voor men terras planten int voorjaar .
      En gisteren avond woog ik een top van 60gr. en 24 uur later weegt hij nog maar 40,5gr. schiet goed op zou ik zeggen .

Mvg. Yazoo .

Comment

Comment

Dat is zeer netjes yazou voor je eerste kweek laat het je smaken.

Er is zoveel keuze en het is altijd lastig om te kiezen.
          Ik probeer altijd een andere soortje te kiezen of anders van een andere merk.
          Vandaag komen mijn nieuwe zaadjes binnen namelijk Big Bud van Sensi seeds, Lemon Skunk van DNA genetics en blue kush van dinafem
          De blue kush doe ik weer aangezien ik de vorige ronden maar 1 plant van had en deze is zo heerlijk qua smaak en effect.
          Lemon Skunk al een keer gedaan maar dan van green house seeds deze was is mijn eerste kastje heerlijke citroen geur en smaak
          Big Bud voor de derde keer dat ik het doe maar elke keer van een andere merk

Comment

1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Goeden dag allemaal !!

Yup ik heb gevonden wat ik zoek ?
              Mijn volgende teelt gaat met S.A.D S.1 zijn ??
              Vandaag besteld !! Bij de Grasscompany !

S.A.D S.1 (SWEET AFGANI DELICIOUS)
              • Sweet Seeds S.A.D. 10 Pcs​​
              • Sweet Seeds S.A.D. 10 Pcs​​​​
              Sweet Seeds S.A.D.

Zelfbestuivend van een van onze meest aromatische en krachtige moederplanten, Black Domina.

Omschrijving

S.A.D S.1 (SWEET AFGANI DELICIOUS)
              Zelfbestuivende wietplant soort van een van onze meest aromatische en krachtige moederplanten, Black Domina. Deze plant werd geselecteerd in 1998 en was al zeer bekend in de omgeving van Valencia.
              THC rijke toppen

De binnenkweek van deze 'super moeder', produceert THC rijke toppen met het intense aroma van haar Afghaanse voorouders.
              S1 zaden zijn zeer homogeen, zo ook haar afstammelingen.
              Makkelijk te oogsten en resistent tegen schimmels en plagen.
              Feminized wietzaadjes
              • Type: Indica / Sativa 90 - 10%
              • THC: 15 - 20%
              • CBD: 1,8%
              • CBN: 0,5%
              • Opbrengst binnen: 400 - 500 gr / m2
              • Opbrengst buiten: 350 - 550 gr / plant
              • Bloeitijd binnen: 8 - 9 weken
              • Oogsttijd buiten: Eind september
              • Inhoud: 10 wietzaadjes
              Cannabis cups winnaar

Winnaar van 4 Spaanse cannabis cups! (2006-2007-2008-2009)

Sweet Seeds is een bekende zaadproducent uit Spanje.
              Sweet Seeds wietzaadjes

Verschillende soorten hebben in het verleden al heel wat prijzen in de wacht gesleept. Sweet Seeds heeft een indrukwekkende lijn wiet zaden waarvan o.a. Sweet Seeds S.A.D. en de beruchte Sweet Seeds Cream Caramel prijzen in de wacht hebben gesleept.
              Sweet Seeds - S.A.D. Sweet Afgani Delicious S1

AKA: S.A.D.

Self-pollination of one of our more powerful and aromatic mothers, Black Domina selected from year 1998. The Black Domina, very well-known in Valencia and the environs, was awarded in the second Valencian glass of cannabis organized by the Cabin of Maria (2004). The self-pollination of this supermother produces dense cogollos with abundant resin and a candy and intense aroma and inherited flavor of its Afghan ancestros. This S1 seed presents/displays discharge homogeneity in all the descendants for the described characters. Exceptional plant for the culture in interior and an all-terrain ones in the outside. Easy culture and great resistance to plagues and fungi.

Indica/Sativa: 90%/10%
              Prod. indoor: 400-500 gr/m2
              Prod. outside: 350-550 gr/planta
              Flowering otdoor: end of september
              Flowering indoor: 8-9 weeks
              THC: 15-20% / CBD: 1,8% / CBN: 0,5% User-Generated Strain-Profile

Known Phenotypes:
              beta version - add an other phenotype
              1.: short, compact Phenotype #2
              2.: long, stretched Phenotype #1
              3.: long, compact, slowly blossoming, indica-dominant Phenotype #3

For this strain we got input by 9 user(s). Here a short overview:

Flowering Time Indoor: 47 - 69 days (~58 days)
              Yield / Quantity Indoor: The crop of this strain is very high.
              General Impression Indoor: is all together extremely good and very recommendable.
              Harvest Time Outdoor:
              End of September +/- 2 Weeks in CmShα climates.
              Middle of September +/- 2 Weeks in CmHmβ climates.
              Strength / Lasting Effect: The weed is very strong and long lasting.
              Yield / Quantity Outdoor: The crop of this strain is insane high and absolutely top yields.
              General Impression Outdoor: is all together extremely good and very recommendable.
              Votings of our users: S.A.D. Sweet Afgani Delicious S1 gets 8.75 of 10 possible Points in the average!

More Info: Please click here to see the full Plant-Profile! Where can you get this strain?

- - - - - -
              - - - - -
              - - - - - - -
              - - - - - -
              - - - - -
              - - - - - - -
              - - - - -
              - - - - - - -
              - - - - -
              - - - - - -
              - - - - - -
              - - - - - -
              - - - - - -
              - - - - - -
              - - - - -
              -
              Strain Lineage / Genealogy

Family Tree

Click to show all parents of S.A.D. Sweet Afgani Delicious S1 in our dynamic family tree map. Crossbreeds and hybrids with "S.A.D. Sweet Afgani Delicious S1"

MVG yazou .

Comment

Nice, ik heb de Mohan Ram gehad (en nu weer 1 van staan) en die is een kruising tussen White Widow en S.A.D. Weet dus niet precies hoeveel SAD er in de Mohan Ram zit, maar ik vond hem erg lekker. Hij blijft behoorlijk compact en bossig, maar kan een hoop hebben (ondanks mijn water issues gaf ze behoorlijk dikke en stevige toppen). Scroggen kan wat lastig zijn omdat ze zo klein blijft, mocht dat iets zijn wat je wil doen kan je misschien in het begin wat strek opwekken door de lamp er wat verder vanaf te houden.

Ga je weer een kweek verslag bij houden?
                1e kweek - Mohan Ram (Done)
                3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Yup een kweek verslag ga ik zeker maken !!

Hier zijn nog twee afdankertjes White Window van R.Q.S. van in het begin !!
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by yazou; 24 January 2018, 14:44.

Comment

Goeden avond mede telers !!!

Vraagje :
                    Ik ga opnieuw een kweek verslag maken , maar ik krijg het niet klaar om een nieuwe topic op te starten ,
                    Ik heb vorige keer ook hulp gehad van QnQ maar zelf ?? lukt me niet ??!!??

Graag een beetje hulp in de juiste richting en dan kan ik weer een volledig kweek verslag maken
                    van mijn S.A.D. ( sweet afgani delicious van Sweet Seeds ) .

MVG Yazou

Comment

tpc.JPG

Klik naar de kweekverslagen, en daarna op nieuw topic.
                      Verzin een goeie titel, add eventueel wat tags en starten maar..

Zo zou het toch moeten werken ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• yazou
                        yazou commented
                        Editing a comment
                        Bedankt QnQ ik denk dat het gelukt is !!!

Ik ga me stoeltje bijzetten.

Ik heb namelijk van www.420shop.nl/www.jointjedraaien.nl een paar zaden van deze AF S.A.D Sweet Afgani gekregen dus ik ben benieuwd hoe ze groeien/bloeien onder een lamp.

Ik ga deze zaden in de zomer proberen zo goed als mogelijk buiten te telen omdat ik nog geen ruimte heb om binnen te telen.

Wens je heel veel succes maar dat zal wel goed komen aangezien je vorige kweek bijna een halve kilo was

Comment

• yazou
                        yazou commented
                        Editing a comment
                        Topic S.A.D. Sweet afgani delicious van Sweet Seeds ! kweek in Bonanza 1m2 kast !

Twas bijna 400 gr 393 gr om juist te zijn met 6 planten op 1m2
                        Last edited by yazou; 31 January 2018, 14:20.

goeden dag allemaal !!!

Yup dit teelt verslag is op zijn einde , ik ben blij dat ik met jullie hulp , men eerste teeltje tot een goed einde heb kunnen brengen !
                      Ik hoop dat ik bij men volgende teelt ook op jullie kan rekenen , om ook mijn tweede teelt met succes te eindigen .
                      Ik praat hier over eindigen , maar alles moet nog beginnen !
                      Ik ben alvast een nieuwe topic gestart . S.A.D. Sweet afgani delicious van Sweet Seeds ! kweek in Bonanza 1m2 kast !
                      Die ik ook goed ga opvolgen , kan er iemand mij vertellen wat ik zeker in mijn kweekverslag moet vermelden om het een beetje
                      meer interessant te maken ?

P.S. Eigen kweek smaakt wel veel lekkerder dan die van de shop moet ik toegeven ,goe spul , en zo veel , das alle dagen stoned zijn haha !?!
                      Als ik dat maar overleef alle dagen een feesttje in mijn hoofd oolalaaa , komt wel goed , we gaan er voor .
                      Ik ga er nog ene rollen en ik hoor jullie nog wel , en nog eens bedankt voor de hulp !!!
                      MVG yazou .

Comment

Schitterend Yazou. Goeien bal!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yazou View Post
                          Ho ho how mede telers !

Effe een nieuw idee , jeeeey no more RQS !!

Als RQS niet te vertrouwen is , is mijn oog gevallen op Greenhouse Seeds , de Cheese is 1 van mijn opties als het gaat over mijn volgende teeltje denk ik , ik heb nog een paar dagen om te beslissen , en dit idee ga ik zeker nog eens veranderen denk ik , ik ben nog geen 100% zeker van wat ik wil telen , T'is echt wel moeilijk om te kiezen tussen al die soorten !!
                          [...]

Heb je al eens gedacht aan Kaliman Cheese deze is de cheese die het dichtst bij the original UK clone only cheese ligt en is uiterst bijzonder van smaak en van effect veel sterker dan die van green house. Green House beweert dat zij deze van de original UK clone only cheese hebben gehaald maar volgens sterke geruchten hebben zij gewone een sterke skunk gevonden met een aparte smaak en deze omgedoopt als de UK clone only cheese in hun review. Bestaan veel topics over op engelse forums

PS: trainwreck is ook een apartje die in dezelfde categorie valt, speciaal smaakje en super stoned trippy effectje

Oei zo te zien ben ik een beetje laat met mijn advies
                          Last edited by QnQ; 4 February 2018, 08:46.
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

• yazou
                            yazou commented
                            Editing a comment
                            hehe ken da , heb ook al eens op de achterbank mogen plaats nemen !!

En bedankt voor het advies , daar ben ik later misschien wel iets me !

Mooi verslag en een leuke opbrengst.
                          Keep em growing Yazou!!
                          Ff je nieuwe verslag op zoeken, dan schuif ik daar ook weer lekker aan.
                          Ik ben wel benieuwd naar die S.A.D. S1.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Bezig...
                          X