Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kop op kerel je kan het!
    Fouten maken en leren van je fouten is een proces wat je tijd moet geven.
    Verder denk ik dat je het wel lukt qua oogst en zeker met de hulp van JD.
    En niet te vergeten dat ik net zoals jou en iedereen ergens moet beginnen met leren.
    Ze zeggen niet voor niets 'al doende leert men'
    Op een succesvolle oogst!!!
    Last edited by Hoeloes; 17 October 2017, 17:10. Reden: spelling
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

• Organisch
      Organisch commented
      Editing a comment
      The power of Christ compels you!

Goeie dag allemaal .

Ik ben het aan doen !
    En ik ben aant leren !
    Dat zijn al twee dingen die zeker zijn .
    De rest komt nog wel .
    En nu nog effe wachten tot dat ze beginnen te strekken , om te zien hoeveel koppen ik door het scrog net krijg !

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Ik heb vandaag men clips aangekregen van den ALI , vroeger dan verwacht !!
      En mijn Extra voeding is ook binnen !!
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Hoeloes
        Hoeloes commented
        Editing a comment
        Kijk das nou lekker snel binnen die clips!!

This gallery has 2 photos.

Comment

Kan iemand mij eens uitleggen hoe ik een vraag zo als deze op JD kan terug vinden ?

Want kwestie van zoeken hier op de site van JD lukt mij niet echt ??
        Last edited by yazou; 18 October 2017, 12:45.

Comment

Zoek functie hier is lastig, via google op de volgende woorden: "jointjedraaien water geven" zou voor mij werken. Nu ik zelf binnenkort begin nog geen ervaring maar ik zou verwachten dat je lamp niet.meer direct op je aarde schijnt de verdamping langzamer gaat en het hierdoor lijkt dat je plant minder.drinkt. Ik volg lekker door en hoop dat je een wijs antwoord krijgt.

Comment

Probeer anders eens via Google,
            dan schrijf je de zoek term op bv.
            Watergift of water hoeveelheid en dan daar achter
            @jointjedraaien.nl
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Comment

Dus ik mag gerust nog een dagje overslaan !!

Comment

Ik heb eens vliegjes gehad en men raadde mij hier aan de aarde te laten uitdrogen. Ik dacht dat mijn aarde al vrij droog stond. Ik heb die toen enkele dagen geen water gegeven en effectief, geen vliegjes meer.
                  De aarde voelde vanboven heel droog aan, maar helemaal onderaan was hij nog een beetje klammig. De planten stonden niet mooi paraplu, maar konden gerust nog even verder zonder water.
                  Ik gaf ze dan uiteindelijk water en op een knik stonden ze paraplu. Niets zo mooi als het paraplu effect bij cannabis, rrrrrrr.

Comment

OK via google lukt het , bedankt voor de info !!

Water of voeding geven best een uur of twee na het ontwaken van de plant , en niet voor het slapen gaan , best langs boven , en een beetje op uw gevoel afgaan !

Beter te droog dan te nat en Water temperatuur ongeveer een 20 graden , in ieder geval niet overdrijven !!

Ze raden ook aan om de pot eens op te heffen , maar in mijn geval ( 18 L pot ) voel ik echt geen verschil en is ook wel moeilijk met dat scrog net !

Ik heb wel het gevoel dat ik mijn hoeveelheid water wat moet verminderen ( +- 500-600 ml ) is precies wat te veel ! volgens de bronnen is 300 a' 350 ml om de twee dagen voldoende om ze te voeden !

Mvg Yazoo .

Comment

Ja, maar die vaste hoeveelheiden zijn relatief. Niet iedere plant drinkt evenveel.
                      Wegen met een scrognet gaat inderdaad moeilijk. Maar je kan ook blumats installeren, die houden het maar zo nat als nodig is.

Comment

Misschien wel handig , maar ik wil ook nog wat te doen hebben , en een tensiometer is dat geen oplossing ?

Comment

Ik heb het met witpen er al is over gehad om zo een meter aan te schaffen !!
                          Ik heb wel een Garderner's mate pH + vochtigheidsmeter Daar meet ik nu mee en dat werkt wel denk ik !

Comment

Goeien dag mede telers .

Een vraagske .

Ik heb net men 5 weken groei achter de rug , en ik ben aan mijn 8 weken bloei begonnen 12 -12 !
                            Maar deze en volgende week zijn eigenlijk voorbloei weken , maar moet ik die 2 weken aftrekken van die 8 weken bloei ,
                            of er bij tellen ? ( 5 groei , 2 voorbloei , 8 bloei , oogst ???? ) of zie ik dat verkeerd ?

Comment

Bezig...
                            X