Hey aiightt .
Een beetje uitleg van de situatie .
Ik heb direct uw goede raad opgevolgd , en het lijkt me totaal logisch dat ik deze stappen moet nemen .
Meer licht minder strek in de plant !
Geen ondersteuning ,dat de plant er zelf maar voor werkt , en sterker wordt !
De strek is gekomen ,omdat ze de eerste week van hun bestaan zonder lamp licht hebben doorstaan ,
omdat de kweekkast nog niet in orde was in verband met de deuren .
Ik heb wel een ventilator , maar geen clipfan , maar een tafelmodel dat langs onder de wind laat waaien .
Het enige wat ik niet snap is hoe ik de temperatuur moet regelen in de kast als de lamp brand want op
het moment is 21:30 u en het is 27 graden in de kast en 24 graden bij de plant en een luchtvochtigheid van 50% ??
Een vraag over het verpotten van de plantjes .
Dus ik kan de plant 6 a 7 cm diep in de grond planten tot aan het loddlad ?
Dus ben ik misschien beter dat ik deze week de plantjes verpot naar hun 15 l pot .
Om er meer controle over te hebben , in verband met de strek van de plant ?
Warmte regelen ? Luchtvochtigheid regelen ? In een gesloten kast ! Help hoe ??
Nog eens bedankt voor de goede raad ,
M.V.G. Yazou
Een beetje uitleg van de situatie .
Ik heb direct uw goede raad opgevolgd , en het lijkt me totaal logisch dat ik deze stappen moet nemen .
Meer licht minder strek in de plant !
Geen ondersteuning ,dat de plant er zelf maar voor werkt , en sterker wordt !
De strek is gekomen ,omdat ze de eerste week van hun bestaan zonder lamp licht hebben doorstaan ,
omdat de kweekkast nog niet in orde was in verband met de deuren .
Ik heb wel een ventilator , maar geen clipfan , maar een tafelmodel dat langs onder de wind laat waaien .
Het enige wat ik niet snap is hoe ik de temperatuur moet regelen in de kast als de lamp brand want op
het moment is 21:30 u en het is 27 graden in de kast en 24 graden bij de plant en een luchtvochtigheid van 50% ??
Een vraag over het verpotten van de plantjes .
Dus ik kan de plant 6 a 7 cm diep in de grond planten tot aan het loddlad ?
Dus ben ik misschien beter dat ik deze week de plantjes verpot naar hun 15 l pot .
Om er meer controle over te hebben , in verband met de strek van de plant ?
Warmte regelen ? Luchtvochtigheid regelen ? In een gesloten kast ! Help hoe ??
Nog eens bedankt voor de goede raad ,
M.V.G. Yazou
Comment