Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke 2 weken bedoel je?
    Je telt de bloei vanaf je het eerste haartje ziet (indoor). Die Jack 47 stond hier al in bloei na een kleine week.
    (Een haartje na 12/12 eh, soms als ik planten te lang op groei laat en in een klein potje houd durven ze ook al eens een haartje tonen. Dat is geen bloei maar stress of zoiets, ik weet het fijne er niet van)

Comment

Tja ze zeggen dat het +- twee weken duurt voor dat je de eerste tekens van bloei kunt verwachten !
      Dus die twee weken hoort dat dan bij den bloei , en mag ik die twee weken dan als bloei aanvaarden of als voorbloei ?
      Op mijn plagron grow schedule staat 5 weken groei en 8 weken bloei en dan oogsten .

Comment

Ik leg het precies niet goed uit , als ik het zo is herlees !
        Of snap je wat ik bedoel ?

Comment

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar die weken tel je niet mee als bloei. Vanaf je bloei (haren) waarneemt vanaf dan tel je.
          Dat kan inderdaad 2 weken duren, maar duurt meestal niet zo lang.

Comment

Ok dus mijn teelt duurt dan 16 weken en niet 14 zoals ik dacht , voordat er geoogst kan worden !

Comment

En dan nog 2 weken drogen, tjongejonge wat een lijdensweg. Ik sta hier ook vol ongeduld de weken af te tellen
              Ik ben kei autistisch met de materie om gegaan zodat ik nergens vertragingen zou oplopen. Wel wat tegenslag gekend, maar de bloei verloopt goed.

Comment

Ik heb wel wat geduld tis tenslotte mijn eerste kweekje , maar ik heb al veel bijgeleerd , en ik weet ( denk ik toch ) hoe men volgende teelt moet verlopen !!
                Heb je geen up to date foto van jouw teelt zodat ik eens kan zien hoe jij er voor staat ??

Comment

Ik heb wel drie verschillende soorten staan , en ik zie wel verschil tussen de soorten !
                  Ik zie ook dat de planten die direct onder het licht staan er wel wat forser uit zien !

Comment

Deze heb ik 1 minuten geleden gemaakt.
                    Green leafs.

Alleen zie je achteraan links verschrompelde bladeren, lamp stond er te dicht op.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

Comment

3 Ultimate's - 2 Ice van RQS en 1 Night queen

Comment

Toff Tentje goed vol !!

Comment

Ach kon iets beter, ik had moeten toppen. Volgende ronde zal beter zijn en die daarna nog beter. Hierna is het 2046 en Neville en daarna Sannies Jack in scrog.
                          Wel veel mogen leren uit deze ronde, dat is het belangrijkste.
                          Ik ben blij dat ik me terug met de hobby kan bezig houden. Ik heb zo'n 7 jaar niet meer geteeld. Indoor had ik al niet veel ervaring en mis vooral het telen in volle grond. Tjonge, op volle grond heb ik mooie tijden beleefd. Maar nu beleef ik er toch ook redelijk wat fun aan. Wou al bijna opgeven met die tegenslagen, maar ik ben blij dat ik volhard heb.

Comment

Nog een vraag !

Mag ik overdag als het licht brand mijn kast kast open laten staan ?

You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.

Comment

Ik denk het wel.

Comment

T'is all for the fun !! En ga je toe komen ( voor eigen verbruik ) met deze opbrengst tot de volgende oogst ( 4 maanden ) ?

Comment

Bezig...
                                X