Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede dag allemaal .

    Ik Ben nu bijna een week in mijn spoelperiode , mijn vrouwtjes zijn nu 105 Dagen oud ( 15 weken )

    De trichoom ( hars) productie is aan volle gang en het gaat nog well een tijdje duren denk ik ??

    Ik zie nog altijd geen verschil in de kleur van de trichomen , ze zijn nog altijd allemaal even wit !

    En nen goede dag voor u Eva !
    En ga je ook een Bonanza kast aanschaffen , mooi idee , Ik Ben eens benieuwd hoe jij dit allemaal gaat beleven !
    En inderdaad er komt meer bij zien, dan alleen een kast kopen,

    T'en eerste , Je bent hier op het juiste adres voor informatie , Maar ik ben ook maar een leerling ,
    de hulp die je hier Kunt krijgen is heel hulpzaam voor het verloop van uw kweekje ?

    T'en tweede , het is best om met de echte pro telers in contact te Komen , in heb er goed mee geholpen ,
    anders was het helemaal mis gelopen met mijn teelt'je !!

    In ieder geval wil ik , hoeloes en witpen en QnQ alvast bedanken voor de hulp ,
    En ik wil u allemaal nen mooie kerst wensen.


    MVG Yazou .

    Comment


      Ik wens u allemaal een fijne kerst toe !!!

      Comment


        Je kunt bij barteljo een warmtekabel halen en deze om de potten draaien.
        Verwarming als in de vorm van een buis ken ik niet maar ronthebudman gebruikt het ook .

        RQS is no go meestal ellende met de zaadjes genoeg topic over..

        Ikzelf vindt het kiezen ook altijd lastig in januari ga ik weer beginnen.
        Meestal kijk ik naar de sativa en indica percentage.
        Hoeveel weken ze moeten en hoe de genetica is opgebouwd.

        Comment


          Met plezier helpen we je graag en vooral top van jouw kant dat je het topic netjes hebt bijgehouden

          Comment


            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              Heyyyy boys !!

              Allemaal de bestie wensen voor het nieuwe jaar 2018 .

              Nu dat Ik het zo lees Moet Ik ook zaadjes aanschaffen ? ( Ik dacht al dat Ik iets vergeten was k'ben blond ziet ge )
              want Ik wou den 1 January beginnen met mijne eerste teeld !!!
              Iemand een idea wat het beste is voor mijn eerste teeltje me te starten,
              Welke soort , eentje die zeker in mijn kast past en Niet teveel problemen mee brengt !!

              Ik Zou men zaadjes willen aankopen via Grasscompany om dat Ik voor mijne kerst,
              nen waardenbon van 50€ Van de GC heb gekregen van mijn Oma , hoe graaf is da !!

              Ik ben nu met Oma men toeter aant smoren ( Zot wijf ze is gisteren 95 geworden )
              je hebt allemaal de groeten van ons en nog goe feesten zou ik zeggen !!@!!


              XeeX

              Comment


              • Hoeloes
                Hoeloes commented
                Editing a comment
                Deze vraag hoort niet in andermans verslag thuis.
                Hiervoor moet je even een andere plek zoeken.
                Fijne feestdagen en een gelukkig 2018

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Doe maar snel een eigen verslag starten WTF, ik ben erg benieuwd naar je verhalen.
                Fijne dagen.

              Ho ho how mede telers !


              Effe een nieuw idee , jeeeey no more RQS !!


              Als RQS niet te vertrouwen is , is mijn oog gevallen op Greenhouse Seeds , de Cheese is 1 van mijn opties als het gaat over mijn volgende teeltje denk ik , ik heb nog een paar dagen om te beslissen , en dit idee ga ik zeker nog eens veranderen denk ik , ik ben nog geen 100% zeker van wat ik wil telen , T'is echt wel moeilijk om te kiezen tussen al die soorten !!

              Green House Seeds - Cheese


              Skunk-Kush cross, straight from the UK

              Effect: Intense musky earthy flavor, very dominant. Strong body stoned, with bursts of mental energy.

              Flowering indoor: 8-9 weeks, with rock-hard buds and tight calyx formation.


              THC: 18.5%
              CBD: 0.6%
              CBN: 0.35%

              Omschrijving

              Cheese is een geselecteerde Skunk fenotype (enkel klonen soort uit de UK). Erg stoned, langdurig effect.
              Feminized wietzaadjes
              Iemand een idee of dat dit een goed idee is , of toch les anders zaaien ?? want dan zoeken we nog wel wat verder ! (JA JA nog wel effe verder zoeken !! )



              MVG Yazou .

              Comment


                Aloha Yazou
                GHS is net zo commercieel als RQS, dus daar zit het verschil niet, en ook bij Greenhouse is niet alles even goed. (Oke, wel wat beter dan bij RQS, m.i.)
                Heb je al eens bij seedfinder gekeken ? Om de keuze nog iets moeilijker te maken staan daar ruim 12000 soortjes omschreven, van A tot Z
                (het bovenste deel van de pagina is vaak de omschrijving van de verkoper. Daaronder komen de genetica en ervaringen uit de praktijk)
                Als je oog op een soort gevallen is kun je eens op zoek gaan naar kweekverslagen daarvan, (staan soms links op seedfinder bij, en anders ff googelen
                Daar zie je vaak veel meer aan dan wat je hierboven zet.
                Da's een korte omschrijving waarmee een verkoper iemand probeert over te halen om te kopen

                Ik zou wel een beetje soortjes bij elkaar zoeken. Da's toch handiger op 't eind als je ook in dezelfde ruimte wil drogen.
                Een Indica groeit meestal niet zo lang door na 12/12 dan een soort met meer sativa die ook een langere bloeitijd hebben.
                Wil je zo snel mogelijk oogsten dan ga je niet toppen ofzo. Dan is een pure Indica een goeie keuze.
                Als je allerlei fratsen wil gaan uithalen, toppen, scroggen, lst'en etc...dan ga je misschien iets kiezen met wat Sativa-genen er in.

                De totale kweek gaat dan wel een aantal weken langer duren natuurlijk.

                Als ik een Cheese zou willen kweken, zou ik als eerste op zoek gaan naar de originele breeder en dan naar een breeder met goeie reviews (originele strains zijn soms niet meer bij de originele kweker te koop) wat kweekverslagen zoeken van die breeder en strain, ook de google afbeeldingen even door kijken, soms kom je daar nog andere kweekverslagen tegen etc...
                Dan kwam ik misschien bij Big Buddha of Dinafem
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Ja idd QnQ zaad uitzoeken is niet niks.
                  Maar toch wel erg leuk ondanks de vele soorten en soms wat misleidende informatie.
                  yazou
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    Comment


                      Comment


                        Hier is info in verband met die extra verwarming ( buis verwarming ) !!!

                        Tuinkas verwarming 120 watt met thermostaat "ECO heater" wit






                        Productspecificaties

                        Tuinkas verwarming, zuinig in verbruik. Een effectieve manier om een kleine tuinkas van 2.00m x 2.00m tegen lichte vorst te beschermen. Deze kachels zijn schoner dan petroleumkachels en zuiniger in gebruik dan kachels met een ventilator. Deze kachel is IP44 gecertificeerd en kan tegen waterspetters.

                        De tuinkasverwarming kan ook gebruikt worden in koude bakken.

                        Bij gebruik in uw tuinkas om planten te overwinteren, raden wij u aan om de planten van de grond te houden, bijvoorbeeld op een kweektafel (warme lucht stijgt).

                        Een piepschuim plaatje onder de potten zorgt ervoor dat de koude uit de bodem wordt tegengehouden. Het is raadzaam om een folie of zeil in de kas te maken waardoor de ruimte die u hoeft te verwarmen kleiner wordt. Met noppenfolie kunt u uw kas isoleren, ook dit scheelt aanzienlijk in de stookkosten.



                        ☞ Nette afwerking, goede kwaliteit

                        ☞ Voorzien van instelbare thermostaat

                        ☞ Te gebruiken in tuinkassen tot 2.00 x 2.00 meter

                        ☞ Geschikt om het seizoen te verlengen

                        ☞ In een grotere kas kunt u er ook 2 of 3 plaatsen of voor de 190W kachel kiezen

                        ☞ De lengte van de buis is 1000mm

                        ☞ Bescherming tegen oververhitting

                        ☞ Nederlandse instructies bijgesloten.



                        U kunt de ingebouwde thermostaat niet op temperatuur instellen maar alleen hoger of lager zetten.

                        De temperatuur meet u met een thermo- hygrometer, naar aanleiding van de afgelezen waarde op de thermo- hygrometer bepaalt u of de thermostaat van de buisverwarming hoger of lager moet staan.

                        Wij merken dat veel mensen de buis te klein willen kopen, dit is onverstandig. Neem altijd wat overcapaciteit. Omdat de buis uitschakelt bij een bepaalde temperatuur zult u niet veel meer energie verbruiken maar u heeft wel voldoende capaciteit indien het drastisch kouder wordt.

                        Let op: Deze buisverwarming is met name bedoelt voor het begin en het einde van het groei en bloeiseizoen. In de winter kan dit apparaat mogelijk te weinig vermogen hebben. U heeft er dan meerdere nodig of een zwaardere kachel.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                          Heyy . Nog iets dat ik misschien kan gebruiken ??


                          Handy Heater - Draadloze verwarming
                          Productbeschrijving



                          Productspecificaties

                          Model Compact Mpn 8719325066241 Type verwarming Straalkachel Vermogen 370 Watt Geschikt voor badkamer Ja Beschermingsgraad tegen aanraking (IP) Geen IP-waarde Beschermingsgraad tegen vocht (IP) Geen IP-waarde Geschikt voor ruimte tot 10 m2 Muur montage Ja Kleur Zwart Materiaal Kunststof Instellingen en functies

                          Aantal warmtestanden 18 Ingebouwd of verplaatsbaar Wandmontage Scherm Ja Aan-uit schakelaar Ja Timer Ja Snoeropbergruimte Nee Snoerlengte 0 meter Verrijdbaar Nee Met wielen Nee Anti-vries modus Ja Veiligheid en indicatiefuncties

                          Veiligheid uitschakelen Ja Oververhitting veiligheid Ja Temperatuur veiligheid Ja Omvalbeveiliging Nee Kind veilig Ja Indicatielampje Ja Automatisch uitschakelen Ja Bijgeleverde accessoires en toebehoren

                          Afstandsbediening Nee Productinformatie

                          Afmetingen product 9,5 x 8,5 x 15 cm Product gewicht 526 gram Verpakkingsinformatie

                          Afmetingen verpakking 18,2 x 16 x 10,6 cm Gewicht verpakking 631 gram Verpakkingsinhoud 1x Handy Heater
                          1x Handleiding



                          Comment


                            Handy heater



                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                              Comment

                              Bezig...
                              X