Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen komen niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toppen komen niet

    Korting op 420shop
    Beste kwekers en smokers,

    ik heb van een vriend wietzaden gekregen waarvan hij zelf niet meer weet welk soort het is.

    Er is alleen 1 ding wat ik niet begrijp; ze staan nu al 8 weken, maar krijgen maar geen toppen?! Het zijn allemaal vrouwtjes, dat weet ik zeker

    Ze staan op een balkon en dus buiten.

    Ik begin me erg zorgen te maken over dit fenomeen... wie kan mij even inlichten?

    #2



    Comment


      #3
      * topic verplaatst naar 'kweken voor beginners'
      De introductie is om je voor te stellen.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Zonder toppen kun je moeilijk zeker weten of het een vrouwtje is..
        Zonder informatie over welke wietsoort je hebt, kun je moeilijk zeggen wanneer de bloei zal beginnen..
        Zonder foto's is het lastig inschatten tot welke familie de wiet behoort, en derhalve ook onmogelijk om te zeggen of er nog wat te oogsten gaat zijn..

        Als ik je bericht kort samenvat met alle informatie die je geeft dan komt er dit uit:
        "Hey jongens, ik heb iets wat 8 weken groeit, vertel me daar eens wat meer over!"

        We helpen graag hoor, maar dan moet je ons wel wat geven om mee te helpen
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Met schemering bij is er nog altijd 14 uur licht per dag. Het is ni omdat ze al 8 weken staan dat er toppen moeten aan zitten.

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Hierbij de foto's, als er andere foto's nodig zijn hoor ik het wel!

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Als ik nattevingerwerk moet schatten, dan zou ik zeggen dat je over een week of anderhalf wel (beginnende) haren in de top gaat vinden.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  mijne zijn deze week begonnen, en anders zit je m 2 uur langer in t donker elke dag voor 1 week. dan komt de bloei wel hoor

                  Comment

                  Bezig...
                  X