Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn CRITICAL+ gaat wel heel hard?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn CRITICAL+ gaat wel heel hard?

    Korting op 420shop
    Goede avond allen,

    In Juni ben ik begonnen met mijn eerste kweek (buiten). 4 succesvolle autoflowertjes gekweekt met een mooie opbrengst. Nu had ik ook een gratis autoflower zaadje erbij gekregen van "Dinafem de zogehete "Critical +". Dit zaadje ging hartstikke goed met de rest. Nu zijn mijn 4 autoflowers al aan het drogen en die critical+ is nu ongeveer 1,90 meter hoog en staat nu zo'n twee weken in de bloei. Harstikke grote plant geworden dit kan toch geen autoflower zijn?. Groeide vanaf het begin precies als een autoflower en kreeg opeens een kick. kan iemand mij meer vertellen over de critical + plant. Bij voorbaat dank.

    Cheers Hollyweed,


    Mocht iemand meer fotos nodig hebben hoor ik het wel.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Critical is geen autoflower, maar een plant die wat aan de vroege kant bloeit. Dinafem geeft aan dat het geen autoflower is, maar wel een snel groeiende plant. Dat blijkt!

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Yep, mooi plantje.
      Die kan meer opbrengen dan je 4 autoflowers als 't weer een beetje meewerkt.
      Beetje regen, beetje zon. Voorlopig valt de zomer niet tegen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Bedankt voor de snelle reactie, en mooi om te horen!.

        Comment


          #5
          Een beste plant

          Comment


            #6
            Ik vind t heerlijk om zulke planten te zien, beginnen er nu steeds meer op te duiken hier op het forum

            Lijkt mij ook geen autoflower als k dr zo zie

            Comment

            Bezig...
            X