Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogst probleempje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogst probleempje

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Mijn boompje is begonnen met bloeien (outdoor). Alleen zit ik met een probleempje, van 7 tot eind oktober ga ik op vakantie. Kan ik beter 6 oktober alles oogsten en dan alles laten drogen tot ik terug ben of alles buiten aan de natuur overlaten en daarna oogsten met risico op toprot door regen / kou???

    Als ik 6 oktober oogst heeft het 5 a 6 weken kunnen bloeien, het is een 90% indica dus zou moeten kunnen denk ik?

    Bedankt alvast

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      mijn schoonouders zijn aanwezig en zouden afgezuurde kraanwater kunnen geven die ik van te voren klaarzet,
      Maar goed idee! Ik kan een afdakje maken, de plant staat dan alleen sochtends tot 13:00 niet in de zon.

      Comment


        #4
        Of een afdakje van lichtdoorlatend plastic, dan staan ze evengoed in de zon.

        Als je het afdakje schuin maakt loopt het water er af wat je eventueel op kunt vangen en via een gootje of slang in je plant laat lopen. Krijgen ze meteen te drinken.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          5 a 6 weken bloei is te kort voor een Indica.

          Puntje planning.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            5/6 weken bloei is niks beste laat je haar gewoon staan ga je op vakantie en oogst je als je terug kom.
            Maar je nu al druk gaan maken voor over een maand is wel wat vroeg he
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X