Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Klaar om te oogsten? Te koud buiten
Collapse
X
-
Trekt eens een foto van de trichomen zonder dat de flash daar zoveel aan bootgesteld is als op vorige foto's.
Denk niet dat ze klaar is, maar staat er wel mooi bij voor zover in bloei te zijn. Klein plantje wellicht? Maar mooi resultaat.
Comment
-
De temperatuur maakt eigenlijk niet zoveel uit, het is inderdaad wel een pakje kouder aan het worden maar daar kunnen sommige soorten best goed tegen hoor.
Gewoon zorgen dat ze niet te nat gaan staan en toprot gaan ontwikkelen. Voor de rest mag die nog wel even staan.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Comment
-
Waarom zou je die dan al willen oogsten? Ik zou het pas doen als de koude echt in de weg zit. Ze lijkt er geen last van te hebben he? Lijkt mij zeer goede genetica te zijn. Van welke zaadleverancier en welke LR is het misschien? Ik kan natuurlijk niet de hele plant zien, maar het weinige dat je toont ziet er mij een vitale gezonde plant uit. Als ze niet in volle grond staat kan je ze 's nachts desnoods binnen zetten. Daar dan met een ventilator op blazen vanop afstand.
Je moet ze op handen en voeten dragen, tot het bittere einde Onderwerp U! ^^
-
-
Ik heb even gestofzuigd en gedweild in dit topic.
Misschien kunnen we gewoon op de topicstarter reageren ? Daar heeft hij veel meer aan.
Er komen altijd meerdere antwoorden op vragen.
Er zitten ook wel eens twijfelachtige antwoorden tussen.
Als we gewoon van elkaar proberen te leren komen we allemaal vooruit.
beowulf en Organisch Als je elkaar niet ligt, dan is dat zo.
Relax, steek een joint op, en desnoods voeg je de ander toe aan je negeer-lijst. (in instellingen / account / onderaan de pagina)
Thanks voor de medewerking, namens alle andere leden van JD.
Comment
Comment