Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is mijn super skunk bestoven?
Collapse
X
-
Denk dat ieders mening anders is over 'kleine topjes' bij mij zijn dat gewoon kleine topjes maar die wel compact zijn ook wel hard genoemd.
Fluffy zijn toppen of topjes die luchtig zijn.
Denk dat je als je 2 dezelfde grote hebt kwa top en de ene is fluffy en de andere compact dat de fluffy minder weegt
Comment
-
Ik zal aan het einde een foto nemen van de toppen. Die met EC 1.5 en die met EC 2.0
Kan zijn dat ik hoger eindig dan 2.0. Ze verzetten nu veel voeding. Eentje wordt gewoon naar de maximum gebracht. ^^
Ben bezig aan een verslagje waarin ik probeer te leren hoe je nu tot de ideale meting komt die afgestemd is per individuele plant. Als de praktijk klopt met de theorie post ik dat misschien nog.
Comment
-
-
Ben toch een beetje teleurgesteld, maar hopelijk zwelt het nog aan.
Het verschil is al te merken tussen de 2 jacks 47 FV die verschillende voeding krijgen.
Die met verhoogde EC (booster) is onderweg naar bloei week 4 en ontwikkelt dikkere toppen. Ze staat verder van het licht dan die met "minder" budproductie.
Ik ga ook niet te hoog gaan, want te hoge EC zou naar het schijnt dan weer resulteren in minder buds.
Comment
-
Ik heb er nu eens een foto van kunnen schieten. Ik vind zulke zakjes terug op 3 knoppen terwijl de andere enkel haartjes en daaronder bud vertonen.
Ben eens gaan kijken voor een nieuwe macrolens, veel te duur. Dan maar een trichoscoop gekocht.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment