Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

recente ervaring hps 600 watt met AF's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

recente ervaring hps 600 watt met AF's

Korting op 420shop
    beste blowers en growers

hier laatste update van mijn eerste kweekje onder 600 watt hps met evsa dimbaar lucilu en azerwing medium
    eerste les geen of weinig voeding zeker bij voorbemeste potgrond van compo sana universeel want vogens opschrift 100 dagen voeding voorzien
    tweede les afstand v/d lamp zeker minimum 60cm aanhouden want ik had verbranding van toppen die dichts bij de lamp hingen
    op 06/09 kwamen plantjes boven de grond dus nu ongeveer goeie 7 weken oud
    wel groot verschil in hoogte planten van 100-135cm (heb de kortste moeten ophogen om toppen beetje gelijk te houden
    zou ik nu mogen beginnen met bloeivoeding plagron terra bloom met 1ml/l water?
    planten krijgen 400 ml water per dag in potten van 11l
    ik geef gewoon leidingwater zonder ph meting ofzo want hou het graag eenvoudig (wel 24u op voorhand klaarzetten ivm chloorverdamping en temperatuur)
    hierbij wat fotokes en graag jullie mening en opbouwende kritiek
    zijn AF's 4 White Widows en 2 Amnesia van huismerk wietzaadjes.nl trouwens
    verder succes met jullie kweek
    grtjes DannyDV
    Attached Files

Ik zou die hoofdtoppen plat leggen. Maar is niet eenvoudig de eerste keer. Stam licht pletten en dan plooien. Dit is dan wel een voorbeeld van een af die je kan toppen. Zo groot werden ze bij mij nooit. Al neem je volgende keer beter de fotoperiode soorten. Maar wist je al

Comment

• DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      hallo beowulf
      zijn 4 White Widows en 2 AMNESIA autoflowers van huismerk wietzaadjes.nl en dat ze zo groot worden is dat omdat het minder goed zaad is of omgekeerd?
      En de hoofdtoppen plat leggen om de lamp nog laten te zakken om de onderliggende toppen meer licht te geven bedoel je?
      En hoeveel cm mag je dan plat leggen?
      Ik kan het met een paar proberen he (de hoogste bv)
      en ja gerekend vanaan de aarde (dus begin stengel) de hoogste bijna 140cm en de laagste 100cm
      Is dat van te weinig licht (lamp te hoog of mocht ik niet dimmen tot 250 en 400 de eerste weken)
      en zou ik nu bloeivoeding mogen bijgeven?nu week beginnen met 1ml/l water (plagron terra bloom) en dan nog week 2ml/l om dan einde 3de week te stoppen met 3ml/l water dan zit ik op einde 10de week en kan ik nog 2tal weken spoelen
      graag je mening of advies
      grtjes DannyDV
Bezig...
X