beste blowers en growers
hier laatste update van mijn eerste kweekje onder 600 watt hps met evsa dimbaar lucilu en azerwing medium
eerste les geen of weinig voeding zeker bij voorbemeste potgrond van compo sana universeel want vogens opschrift 100 dagen voeding voorzien
tweede les afstand v/d lamp zeker minimum 60cm aanhouden want ik had verbranding van toppen die dichts bij de lamp hingen
op 06/09 kwamen plantjes boven de grond dus nu ongeveer goeie 7 weken oud
wel groot verschil in hoogte planten van 100-135cm (heb de kortste moeten ophogen om toppen beetje gelijk te houden
zou ik nu mogen beginnen met bloeivoeding plagron terra bloom met 1ml/l water?
planten krijgen 400 ml water per dag in potten van 11l
ik geef gewoon leidingwater zonder ph meting ofzo want hou het graag eenvoudig (wel 24u op voorhand klaarzetten ivm chloorverdamping en temperatuur)
hierbij wat fotokes en graag jullie mening en opbouwende kritiek
zijn AF's 4 White Widows en 2 Amnesia van huismerk wietzaadjes.nl trouwens
verder succes met jullie kweek
grtjes DannyDV
hier laatste update van mijn eerste kweekje onder 600 watt hps met evsa dimbaar lucilu en azerwing medium
eerste les geen of weinig voeding zeker bij voorbemeste potgrond van compo sana universeel want vogens opschrift 100 dagen voeding voorzien
tweede les afstand v/d lamp zeker minimum 60cm aanhouden want ik had verbranding van toppen die dichts bij de lamp hingen
op 06/09 kwamen plantjes boven de grond dus nu ongeveer goeie 7 weken oud
wel groot verschil in hoogte planten van 100-135cm (heb de kortste moeten ophogen om toppen beetje gelijk te houden
zou ik nu mogen beginnen met bloeivoeding plagron terra bloom met 1ml/l water?
planten krijgen 400 ml water per dag in potten van 11l
ik geef gewoon leidingwater zonder ph meting ofzo want hou het graag eenvoudig (wel 24u op voorhand klaarzetten ivm chloorverdamping en temperatuur)
hierbij wat fotokes en graag jullie mening en opbouwende kritiek
zijn AF's 4 White Widows en 2 Amnesia van huismerk wietzaadjes.nl trouwens
verder succes met jullie kweek
grtjes DannyDV
Comment