Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer start bloeien na eerste pistils

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer start bloeien na eerste pistils

    Korting op 420shop
    Ik groei een autoflower en ze heeft vanochtend haar eerste pistils laten zien,(de witte dan)
    Ze is nu 39 dagen oud en nog veelbelovend aan het groeien. Nou vraag ik me af hoe lang het nog ongeveer zal duren voordat de bloei begint gezien het feit dat ik haar het liefst nog groter wil hebben voordat de bloei begint.
    Mvg kweekzak

    #2
    Pistils wil toch zeggen dat ze in bloei gaat. Of heb je het over voorgroei?
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Effe heel realistisch bekeken: je vraagt ons om een schatting te maken op basis van niks, zodat je vervolgens een onzeker beeld hebt over iets wat nog zelfs voor de plant zelf onzeker is, omdat jij wilt dat de plant groter is.
      Dan zijn autoflowers nou niet echt je-van-het. Als je formaat wilt bepalen, kun je beter reguliere bloeiers zetten. Je kunt van autoflowers van alles willen, maar die plant doet wat hij zelf wilt. Na de eerste voorbloei, kan het tussen de 1 en 12 weken duren voordat de plant in bloei schiet. Zo zijn autoflowers helaas.
      Als je van die onzekerheid af wilt, dan heeft het weinig zin om het ons te vragen.. Wij weten het helaas ook niet. Nu ken ik autoflowers wel aardig, vind ik persoonlijk, dus aan de hand van een foto kan ik vaak wel zeggen of de bloei volgende week gaat beginnen of niet. Veel meer kan ik niet. Maar minder wel, er is immers geen foto.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        LR2
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Das voorbloei
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #6
            Hoeloes hoe lang voordat ze volledig gaat bloeien? Het is een auto en die foto is op de 40e (5.5-6weken) dag gemaakt en de seedcompany zegt 9-10 weken van zaadje tot oogst.

            Comment


              #7
              Als ze er zin in heeft. Letterlijk.

              Comment


                #8
                Ik heb zelf nog nooit autoflowers gehad. Maar bij fem. zaad duurt het ongeveer 2 weken nadat je over gaat op 12/12.
                Warebloei herken je aan mooie pruikjes in de toppen van de plant.
                Pruikjes zijn flinke bosjes witte pistels in de top van de plant.
                Hieronder een foto uit m'n vorig verslag met mooie pruikjes vlak voor het starten met de bloeivoeding.
                En een link van m'n vorige verslag.

                Daar zijn we weer met de volgende ronde en mn nieuwe setup. Scrog 9x Critical kush van Barneys farm gekocht via wietzaadjes.nl Sj Dr120 Lumii 600w hps met een


                Succes
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #9
                  Hoeloes dat was de info waar ik naar zocht. Thanks !

                  Comment


                    #10
                    Een foto van bovenaf was beter geweest. Bij AF's zie je meestal een week of twee voordat de bloei begint een duidelijke krop sla vormen. Dat zie ik nu nog niet, hoewel dat omhoog gekrulde blad in de groeipunt wel een teken kan zijn. Ik denk - en dat is heel erg nat vinger werk - dat het over een week of 3 wel begint.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      LR2 je zit wel erg goed in de buurt denk ik, op het moment zijn er nu bosjes pistils etc aan het vormen, en het groeien neemt af

                      Comment

                      Bezig...
                      X