Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp met trichomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Die zijn toch bijna klaar hoor. Mooie toppen en foto's zeg.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #17
      Ja voila, dat had ik dus ook. Op zo'n moment doe ik die om. Ik zie dan nog maar weinig nut aan die paar nieuwe calyxen. Tegen dat die zijn afgerijpt is de rest al over zijn punt. Al lijkt het snel, doorgaans zitten ze niet zo dicht bij de afbloeitijd opt pakje Maar bij mij was het kniptijd.

      Comment


        #18
        Bedankt weer voor de hulp en comments Hoeloes, Haze smoker, vaperke, beowulf, zijn inderdaad erg mooie fotos geworden en ben ook blij dat ze zo goed gelukt zijn .

        Goed, dus ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de Red Poisons gedeeltelijk gekipt en geschoren, beetje bijpunten meer niet. Ik heb alle toppen goed bestudeerd en vervolgens op goed geluk geknipt. In totaal 290gr aan natte toppen met behoorlijke takken, denk dat ik zo'n 60% eraf gehaald heb wat nu te drogen hangt in een grote doos. De komende dagen gaan we het gewoon blijven aankijken en waarschijnlijk over een dag of 4 a 5 de rest doen. Tegen die tijd zullen ook de eerste CM toppen geschoren gaan worden.
        1e kweek - Mohan Ram (Done)
        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

        Comment


          #19
          Succes met je oogst feest, drogen, curen en roken maar.
          Ga je nog een rook verslag maken? Ik ben erg benieuwd naar de smaak.
          Vooral van die Red Poison mmmmm......
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #20
            Hoeloes , rook verslag niet echt, ben niet zo goed met dat soort dingen. Wel kan ik je vertellen dat die Red Poison geweldig is; toegegeven, hij is bij mij redelijk mislukt (fluffy toppen, ik denk door slechte bewortelling veroorzaakt door slechte waterhuishouding). Maar uiteindelijk zo'n 75gr aan droge toppen geoogst en hoewel erg fluffy is de smaak geweldig. Ik rook hem puur of in mijn vaper, maar de fruitige smaak is echt geweldig, zeker een aanrader. En uiteraard is de bag-appeal (mits je goeie toppen hebt) natuurlijk geweldig, hoe vaak kom je van die donkerpaarse toppen tegen.

            De Cream Mandarine is een stuk beter gegaan, zowel kwa wortels als ook kwa toppen. Keiharde, dikke, stroperig plakkerige toppen met een totaal gewicht ruim boven de 100gr droog (zelfs met de two-tone mislukking). De smaak is ook heerlijk, wel anders dan de RP, maar ook hier is zeker een fruitige en/of citrus achtige smaak terug te vinden.

            Al met al een leuke run geweest, de volgende zaden liggen al klaar, moet alleen nog even medium en tensiometers gaan halen. (daarnaast nog steeds gezeik met onze verwarmings ketel, dus ook daar moet ik weer even omheen plannen)
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment

            Bezig...
            X