Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste oogst AF's onder 600 Watt HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste oogst AF's onder 600 Watt HPS

    Korting op 420shop
    beste

    mijn eerste oogstje is droog en viel tamelijk goed mee voor eerste keer onder HPS 600watt met 6 autoflowers
    alles samen zo'n 250 gr droog dus vind ik persoonlijk niet zo slecht
    mijn volgende kweek worden geen autoflowers maar 3 haze soorten die ik ga toppen om het verschil te ondervinden
    ik zal proberen kweekverslag te maken en regelmatig updaten

    grt DannyDV

    #2
    Ik vind dat zeker ook niet slecht is toch rond de 40-50 p.plant. 3 haze soorten toe maar divers. Hoeveel liter potten zijn er bij gebruikt ?

    Comment


    • DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      ik gebruik 11l potten en waren 4 White Widows en 2 Amnesia wel autoflowers maar mijn volgende kweek worden 5 purple haze 2 lemon haze en 2 silver haze maar wel photoperiode planten en geen autoflowers meer
      grt DannyDV

    #3
    Ben blij dat jij er zelf blij mee bent want dat zou hier een serieuze tegenvaller zijn

    Sowieso met toppen en photoperiode planten dat je naar minimum 400 gram gaat. Doe daar nog twee a drie rondes bij en je zit aan 500-550 gram als je scrogt. Dat is dubbel de oogst voor een lager energieverbruik. En wedden dat je dan nooit meer autoflowers binnen zet...

    Comment


    • DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      beowulf die autoflowers waren test om te zien hoe groei en bloeiverloop in zijn werk gaan en hoe temp en LV onder controle beetje te houden maar heb nog fouten gemaakt met water geven en ga nu per pot vochtindicators plaatsen die maar 2 tal euro het stuk kosten om zo watergeven wat nauwkeuriger te doen en ik hoop dat mijn 3 haze soorten wel wat meer opbrengen Ik ga 9 planten zetten in tent van 120/120 en beginnen met toppen maar scroggen zal dan wel voor later zijn Bedankt voor de reaktie
      grt DannyDV

    • Hoeloes
      Hoeloes commented
      Editing a comment
      €2,- voor een “vochtindicator”?
      Dan kun je ook niet te veel van die dingen verwachten natuurlijk.
      Eigenlijk is het qua vocht wel te doen zonder een tensiometer als je goed op de dames let.
      Een bekend gegeven is dan ook dat bv. 25l potgrond max 2,5l aan vocht kan opnemen om verzadigd te zijn. (10% van de totale hoeveelheid van de grond)
      Zelf doe ik 1,5l water met het voorwateren van mijn 25l potten.
      Na het planten van de dames wacht ik tot dat ik aan de stand van de bladeren kan zien dat ze water nodig hebben. Dit kan soms wel meer als een week duren, mede omdat ik de eerste periode de potten afdek om zo verdamping tegen te gaan. Daarna begin ik meestal met 50 ml per dame.
      Een aanrader zijn wel de blumat tensiometers, alleen zijn die vele male duurder.
      De lv is verder niet zo heel erg belangrijk als je niet met jonge stekken werkt.

    #4
    hier paar fotokes op einde van mijn kweekje
    Attached Files

    Comment


      #5
      vito is lekker bezig
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #6
        Idd een mooi eindresultaat
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #7
          Inderdaad, een goeie kweek en een redelijk gewicht. Tuurlijk kan het beter. Maar 250g is op zich niet mis hoor.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #8
            netjes gedaan hoor en leuke opbrengst scheeld je een hoop geld als je het anders in de shop zou halen en je hebt zeker weten schone wiet...

            ik heb ook autoflowers staan en staan op 24/7 wat was jou licht schema in je kweek?

            Comment


            • DannyDeVito
              DannyDeVito commented
              Editing a comment
              wijkagent
              ik heb 48u ontkiemd tussen vochtige koffiefilters tot kiempje van ong 1cm
              dan gezaaid in potjes van 10cm doorsnee en onder HPS gedimd tot 250 W op 25cm
              na 14 dagen in potten van 11l en HPS naar 400 W en na 2 tal weken op 600 W op 60 cm
              Hele kweekcyclus 18/6
              huidige kweek zijn wel geen AF's meer omdat ik es wil proberen wat toppen verandert
              succes DannyDV
          Bezig...
          X