Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verlichting: LED

Korting op 420shop
    Helloooo !

Ik wil beginnen met 5autoflowers( in een darkroomd) , heb hier thuis nog een aquarium LED bar liggen. Wat denken jullie, is dit voldoende of teveel?

Thanks!
    (zie foto)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Zo aan de informatie te zien zou ik zeggen,, zeker niet doen!!............

Comment

Ipie
      ​​​​​​
      Hoezo niet?
      Teveel Kelvin ?

Comment

Kleurcombinatie niet goed, veel te weinig lumen en 22 watt voor vijf plantjes?!?......
        Zeker niet doen, denk dat vele hier daar zo over denken!!

Comment

Er staat cool daylight 965.
          965 is 6500K.
          Maar eronder staat dat-ie 10.000-12.000K is, dat spreekt elkaar tegen.

Je zou 'm vanaf zaadje de eerste weken kunnen gebruiken denk ik, maar waarschijnlijk is deze te donker, dan moet die er te dicht op om strekken te voorkomen. (<1cm)
          Beter waag je dat niet, als beginner.
          Voor de groei moet je denken aan 4000-6500K en voor de bloei in de range van 2000-3000K
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goed , ik zal van je uitleg leren en led lampen zoeken die dit kunnen oplossen.
            Maar mijn volgende vraag, hoe kan ik dan warmte krijgen in mijn kweektent?
            Want LED geeft toch geen warmte af?
            Heb al iets gezien over vloerverwarming, maar qua brandveiligheid weet ik het toch niet hoor om dat in een kweektent te leggen..

Thx !
            Last edited by QnQ; 13 February 2018, 15:52.

Comment

Waarom zou led geen warmte afgeven? Cobs staan niet voor niets op heatsinks... Voor 5 autoflowers heb je toch minimaal 100 watt nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Waarom zou led geen warmte afgeven? Cobs staan niet voor niets op heatsinks... Voor 5 autoflowers heb je toch minimaal 100 watt nodig.
                Maar ik bedoel, genoeg om de tent een stabiele 20-25graden te geven?...

Comment

Comment

Ok zoiezo bedankt voor de tips !

Ik zit met een Darkstreet DS120W (120x60x170).
                    Ik wil 5 auto's zetten en bij de volgende kweek 1 of 2 echte .

Dus de lamp...
                    Ik wil een LED voor het verbruik laag te houden...
                    Wat vinden jullie van deze?

Amazon.com : VIPARSPECTRA 450W LED Grow Light, with Daisy Chain,Veg and Bloom Switches, Full Spectrum Plant Growing Lights for Indoor Plants Veg and Flower Actual Power 200 Watt : Patio, Lawn & Garden

Bedankt boys !

Comment

• Hoeloes
                      Hoeloes commented
                      Editing a comment
                      Die lamp is al een heel stuk beter dan die eerste aquarium lamp.
                      Volgens mij kun je hier wel een verslag vinden met de viparspectra. Ik weet alleen zo gauw niet meer wie dat was.
                      Verder ben ik nog niet zo van de led en zou ik voor dat geld een 250w Hps kopen.
                      Succes

• Jack Spliff
                      Jack Spliff commented
                      Editing a comment

HoeloesJack Spliff

Comment

Tor browser

qua veiligheid komt het meeste risico van je omgeving.
                      Iedereen
                      Last edited by QnQ; 18 February 2018, 07:24.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Die Tor browser was toch gehackt door de FBI ?

Supreme Court approves rule change that allows a judge to issue a search and seizure warrant for anyone using anonymity software like Tor to surf the web.

FBI Had Silkroad overgenomen om drugshandelaren in de val te lokken. Geloof er niet zo in, als de overheid jou in de gaten wilt houden ben je volgens mij nergens veilig. Maar denk niet dat ze zoveel moeite gaan doen voor een hobbykweker.

• ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Zoals altijd vinden ze een BUG, daar gaan ze mee aan de slag. Op het moment dat jij je browser up-to-date houd dan weet je ook zeker dat je geen bugs hebt die worden uitgebuit. De FBI heeft trouwens de servers overgenomen en deed zich voor als een vd site admins.. zo is silky gevallen. Er is trouwens altijd een manier om compleet anoniem te blijven hoor Ik heb dat niet nodig en zoals je zelf al zegt, voor een hobbykweker gaan ze echt niet zo diep, kost teveel en krijgen er weinig voor terug. Ze moeten de hobbyist in het algemeen gewoon met rust laten verdomme!

Goed,

Inderdaad trust no one

Ik ben afgestapt van het LED idee nadat ik een kweek heb gezien van een 600watt HPS lamp.

Dus ik ben beginnen zoeken...
                      En ik heb deze set gevonden :

Maar dan vraag ik me af, is dit allemaal inpluggen en klaar?
                      Of moet ik zelf nog kabels monteren?
                      Want ik ben geen krak in electriciteit dus dit wil ik vermijden

Thx !

Comment

Ik heb een 300 watt Hollandstar.
                        Kamer temp is 19graden en met lamp is de temperatuur 24.5 graden in mijn tent (1m2). Ik zou als ik jou was toch lekker met LED gaan. Is zo gemakkelijk en voelt veilig. Mars heeft ook goede lampen op Amazon.de. Led is nm inpluggen en klaar.
                        Last edited by QnQ; 20 February 2018, 11:56.

Comment

Comment

Bezig...
                          X