Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower buiten kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Bij https://420shop.nl/aanbieding/wietzaden-aanbieding.html krijg je korting als lid van Jointjedraaien. Zie https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-voor-jd-leden

    Maar wietzaadjes [zo heet de site] heeft ook wel mooie huismerk zaden. RQS is naar mijn mening echt niet goed. Jaren geleden kocht ik daar paar keer mijn zaad en had toen herma's en rare pheno's en andere onregelmatig heden. Ik kweekte toen altijd buiten. Naar mijn mening en misschien is het onzin maar bij RQS/DutchPassion/Sensi etc. etc. betaal je echt voor het merk. En DP/Sensi heeft wel goed zaad hoor! Als je bij wietzaadjes gewoon een veel verkocht huismerk koopt zit je echt goed. Mijn ALLER eerste kweekje was met die van Wietzaadjes eigenhuismerk Northern Light Auto. En dat ging goed!

    16 mei beginnen tot 10 september = ~ 130 dagen. Autoflower buiten kost ongeveer 13/14 weken. Ga uit van 14 dan zijn dat 98 dagen. Dan heb je een maand over om te drogen. Zou allemaal moeten lukken! Suc6 man
    Last edited by Helemaal Top; 1 May 2018, 21:00.

    Comment


      #32
      Dank je, dan ga ik toch maar niet voor rqs.
      Als ik ze rond 20 augustus ga oogsten en laten drogen. Is het dan ook erg als ik ze tot eind september laat drogen? Of is dat veel te lang?
      Last edited by Wesley; 1 May 2018, 22:19. Reden: maart ipv augustus vermeld

      Comment


        #33
        Alstublieft: Een heel topic gewijd aan Royal Queen seeds

        Uit het forum waar alle posts over Growshops en Zaadverkopers staan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Hoe lang moet ik de toppen uiteindelijk laten drogen?
          ivm met mijn vakantie zou ik ze natuurlijk tijdens mijn vakantie kunnen drogen. Dat is dan uiteindelijk wel anderhalve maand ongeveer. Maar als ik rond 15 augustus ga oogsten heb ik tot 10 september om te drogen. Zou dat al genoeg zijn?

          Comment


            #35
            Ligt ook aan de luchtvochtigheid maar 10 tot 14 dagen is geen uitzondering hoor............

            Comment

            Bezig...
            X