Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over beginnen met buitenkweek autoflowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag over beginnen met buitenkweek autoflowers

Korting op 420shop
    Enkele dagen geleden een drietal autoflower zaadjes laten ontkiemen en eens de worteltjes zichtbaar waren meteen in de potgrond gestoken (11l potten). Elke pot heeft dan meteen een 300ml water gekregen.

Nu ben ik beginnen googlen of ik het wel allemaal doe zoals het hoort en de ene spreekt de ander tegen

1) Mag ik de ontkiemde zaadjes in de zon zetten of houd ik ze best in de schaduw tot ze uit de grond komen?

2) Hoeveel water moet ik ze geven?

3) Vanaf wanneer begin je af te tellen zodat je correct mee bent met je voedingschema?

4) Vanaf wanneer zouden die hun kopje moeten boven aarde steken?

in de bijlage kun je de foto zien

Thanks!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Al deze vragen kun je vinden hier op het forum.
    Rechts boven kun je zoeken, is even werk maar je vind het zeker,

Succes!!

Comment

1) Mag ik de ontkiemde zaadjes in de zon zetten of houd ik ze best in de schaduw tot ze uit de grond komen?

2) Hoeveel water moet ik ze geven?

3) Vanaf wanneer begin je af te tellen zodat je correct mee bent met je voedingschema?

4) Vanaf wanneer zouden die hun kopje moeten boven aarde steken?
      1. Ja. Beide kan, beide is prima, maar de zon is beter.
      2. Zoveel als ze drinken. Echt, hier is geen beter antwoord op te geven dan zoiets vaags. Elke plant drinkt anders, elke temperatuur zorgt voor een ander verdampingstempo.
      3. Met autoflowers? Dat hangt af van je grond, en van de voedingsbehoefte. Hier is ook geen eenzijdig antwoord op te geven. Als je uitgespoelde batmix hebt, dan kan die veel, medium of weinig voeding bevatten. Hetzelfde geldt voor elke andere bodem. Voeden doen we afhankelijk van de signalen van de plant (zie bladprobleemoplosser voor signalen).
      4. Tussen de 3-21 dagen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
      X