Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zijn er hier mensen die cannabis kweken in de zomerperiode op een warme kamer, met de kweekkast Bonanza HPS 600 watt, op 1 vierkante meter?
Of wat zijn jullie soortgelijke ervaringen?
Als je probeert uit te leggen dat dat niet lukt, toch maar effe de vraag opnieuw stellen? Wie weet heeft er nog iemand de koelkast open staan? Ik geef het op.
Tja, als je in het ene topic niet de antwoorden krijgt die je horen wilt, dan start je een nieuwe. Tot iemand wel het antwoord geeft die je horen wilt. Zo heeft hij op het mediwietforum ook minsten 15 topics gestart met precies dezelfde vragen.
Sowieso zou ik de nachturen gaan gebruiken, want overdag kan het binnen in een kamer ook 30 graden of warmer zijn tijdens een hittegolf, onder een dak met volle zon is dat al helemaal snel het geval. Die temperatuur is gelijk ook de begintemperatuur van je luchtinlaat.... tel daar dan een aantal graden bij op veroorzaakt door de warmte van je lamp (en je vsa die ook een hoop warmte produceert) en dat kan al snel funest worden voor je dames. Wellicht een mobiel aircootje paraat houden voor de warme dagen?? Vreet stroom, dat wel...
Ik heb al 27 graden in de tent met 400w hps en de mijne is 2m hoog! Hier zit ook een 750m3 afzuiger op.. je krijgt dit nooit gekoeld, zeker al niet als het een warme kamer is..
Daarmee dat je beter led kan gebruiken of een grotere tent zoals vele u al de raad hebben gegeven.........
Ik had net voor het eerst dit jaar mijn mobiele airco aangezwengeld en begreep maar niet waarom het niet kouder werd in mijn kamer.... bleek dat ik de slang waar de warme lucht uitkomt nog niet aangesloten had op de muurdoorvoer... brengt mij gelijk op een andere vraag: Waar ga jij de lucht uit je kast naartoe afvoeren?? Ik hoop toch wel naar buiten?
succes en gebruik die koelkast van je enkel en alleen om je biertje in koud te zetten
Hey Ganjamaster, bedankt voor je reactie. Goed om te weten, dat het dus wel kan met hoge temperaturen binnen kweken.
Dat je geen in- en uitzuig gebruikt, bespaar je mooi op stroom kosten.
Led wil ik uiteindelijk voor gaan, maar eerst flink sparen.
smoker? Ik neem aan dat je bedoelt dat je de warme lucht uit je tentje via je dakraam naar buiten blaast?? Zoja, meld het ff want deze jongen denkt dat dat niet nodig is.
Comment