Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Advies gevraagd! Wie kan mij helpen met dit probleem?
Collapse
X
-
Hopelijk wil iemand anders voor je naar imgur gaan om de foto's te bekijken.
Ik doe dat liever niet. Je kan ze ook gewoon naar JD uploaden dat scheelt 30+ cookies op je computer.
Normaal groeien plantjes vanzelf weer omhoog als je ze niet elke keer gaat omdraaien, dus het zou vanzelf weer goed moeten komen.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
-
Allrite...pfff wow....
Oke.
Foto 1 en 4 kun je weggooien.
Foto 3 overpotten in een grote pot met verse grond en lekker buiten laten staan. Die gaat het wel doen.
Foto 2 en 5 kunnen waarschijnlijk ook in de kliko, maar je kunt ze nog een weekje laten staan om te zien of er nog nieuw blad komt.
Wel in de schaduw, en zeker geen water geven.
Voorzichtig met water.
Cannabis heeft liever wat droge grond. (behalve als ze 's zomers een meter groot zijn en in de volle zon staan)
Plantjes binnen voorgegroeid niet meteen in de zon zetten, daar moeten ze aan wennen.
- Likes 1
Comment
-
Ik zou ze allemaal ritje groenbak geven of als je een composthoop hebt daarop gooien. Die ene die het wel doet lijkt al te bloeien 8 blaadjes? Max 3 vingers? Groeit nog wel even door maar 5gr droog is denk wel uiterste maximale. Dus allemaal weg doen.
Opnieuw beginnen in mooie 15L bakken. Vullen met potgrond en kuiltjes maken van 10cm diep 5 breed en hier zaai en stek grond in gooien. Even 24 uur van te voren voor wateren anders zakken je zaden te diep na het inzaaien.
En ergens op een mooi plekje in de tuin zetten. Kijk uit met regen.
Oh en nog wat, deze potgrond die je nu gebruikt lijkt wel compost van een maand oud. Ik zal wat fijners kopen. Welk merk is dit?
Suc6!
Comment
-
5 gram is 5 gram. Kuiltjes maken van 10 cm diep heeft niet veel zin als de penwortel daar op dag 2-3 boven de grond al voorbij is.
Comment
-
Ja kijk ik zie het meer zo. Je mag 5 planten "legaal". Als jij er dan 1 hebt staan in de zomer die nog 9 weken moet en maar 5 gr opleverd dan overleef je de winter niet zonder shop :p. 5gr=gr absoluut maar niet de tijd waard.
-
Goh, in dat opzicht. Maar je kan die altijd wel ergens weg steken. Heb je op zen minst de 5-6 euro terug van je zaadje. Smijt je hem weg heb je niks. Van zo'n planten groot brengen kan je ook nog wat leren. Neem je weer mee de volgende ronde. Zo bekeek ik het.
-
-
Khoop dat je weekendje chiller was dan wat ik hier zie ☺ any way wat ik gebruik voor planten in nood is volgende: https://www.advancednutrients.com/products/revive/
Zeer zuinig mee zijn bij gebruik (is tenslotte voeding). Je kan het meegieten of sprayen.
Greetz
Dwarf
Comment
Comment