Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Jointjedraaiers, we moeten even praten over cnnbs.nl..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Als ik dan de advocaat van de duivel mag zijn:

Heb jij het in dit topic niet fout en het topic dat door iemand anders word gepost van cnnbs.nl wel gelijk heeft?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e-vlek-op-blad

Comment

Uhuh, daar zeggen ze ook dat melk nog werkt. Dat zijn van die achterhaalde fabels van 1994. Leuk om je website mee te vullen, maar probeer het alsjeblieft!
    Ik zou het geweldig vinden als het werkt, man, dat zou namelijk betekenen dat iedereen die hetzelfde heeft geprobeerd, de afgelopen 10 jaar, het helemaal fout had!
    Maar, eerst aantonen dat het echt meeldauw is, dan pas kun je bewijzen dat een behandeling werkt. Een geel vlekje is niet per see meeldauw. Meeldauw is een witte schimmel op het blad, die over het algemeen geen gele vlekken veroorzaakt.
    Cnnbs.nl heeft dus de verkeerde diagnose veroorzaakt, en een niet-werkende behandeling daarvoor aangeraden.. Goh. Zie mijn beginpost..

"Je huis staat in brand"
    "Nee, da's niet waar, volgens die website X is het wateroverlast."
    "Oke, dan gaan we zwemmen in de kelder. Pas wel op voor de vlammen, die zijn heet."
    "Ja, vlammen zijn heet, dat zegt website Y ook."

Dat soort situaties heb ik gepoogd te voorkomen met dit topic. Het blijkt dat dat niet voor iedereen werkt. So be it.
    Ik ga er niet meer aan meehelpen; neem je zelf cnnbs.nl als autoriteit aan, dan trek ik mijn handen af. Ik ga 't niet meer doen, die discussie. Het oplappen ook niet.

Over een week maak ik de zadenwinnaar bekend.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Cannabisgerelateerde
      Nieuws- &
      Nonsens-artikelen
      Bordevol
      Sluikreclame

Het is uiteraard niet zwart-wit, soms staan er goede artikelen op CNNBS, maar helaas ook soms ronduit slechte. Ik volg liever de tips op van een oude rot(zak ) als LR2 op dit forum. Zo gauw er geld gemoeid is met het geven van informatie, stijgt de kwantiteit maar daalt de kwaliteit... en met iemand als LR2 kun je tenminste nog een discussie starten over het hoe en waarom, wat ik die auteurs op CNNBS en mediwietsite niet zo snel zie doen.

Comment

Comment

Eigenlijk moet je altijd voorzichtig zijn met info van het net.

Als ik zoek vind ik bewijs, dat we nooit op de maan geweest zijn en ook dat er gebouwen op de maan staan.

T.a.v van het kweken is mij al opgevallen dat er zeer veel verschillende meningen zijn, en de meeste verdomt slecht onderbouwt zijn.

cnnbs beweerd ook ergens dat je alle autoflowers hier wel kan laten groeien. Ik kon me nog net inhouden om geen email te sturen.
          Iets over dit forum en mijn persoonlijke ervaring met autoflowers. ( buiten ) Het gaat er niet om of hij groeit, het gaat er om of je redelijk wat kan oogsten zonder rot.
          Lets not criticize but legalize

Comment

Comment

Op MediWietsite vond ik maar 1ding......schooiers die gratis wiet wilde scoren en als je dan nee zegt worden ze gek... Nu ben ik op cnnbs niet vaak geweest lay-out van de site is zo kut dat ik er al geen trek in had ...

Comment

Heerlijk om hier even bevestiging over te horen, het leest vaak zo lekker weg die stukken maar dat is nu echt klaar. Sponsoren van cnnbs zijn nog wel een paar meijers rijker geworden van me aan UVB verlichting maar die gaan ik komende 3 weken pas testen

Comment

Pas op voor je huid dan! UVB is link, echt serieus link. Al helemaal uit een lamp.

Tijd voor de prijstrekking! Ik zie dat er 23 posts gemaakt zijn in dit topic.
                  Via random.org heb ik de generator laten lopen: genereer een getal tussen 1 en 24 (want post 23 moet wel meetellen, en post 1 ben ik zelf).
                  Het resultaat is 8.
                  Dat ben ik zelf.
                  De volgende is 19.
                  Slome Joop je hebt 10 autoflower zaden gewonnen! Als je de prijs accepteert, dan mag je me een PM sturen met je adresgegevens. Dan probeer ik de komende, maar waarschijnlijk volgende week alles toe te sturen. Als je denkt "Nouja, doe maar aan een ander." dan is dat ook goed, kies maar iemand uit dan.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

• Justgrower
                    Justgrower commented
                    Editing a comment
                    Uvc...... Dat is van de uv het gevaarlijkste.
                    Kom het op m'n werk dagelijks tegen... Heb er al eens door naar de spoedeisende hulp gemoeten

• Bringdown
                    Bringdown commented
                    Editing a comment
                    en UVB is waar je zonnebrand voor smeert

• Budhead
                    Budhead commented
                    Editing a comment
                    Sowiezo kijk ik er mee uit, doe hem ook niet aan als de boel open staat.
                    Bringdown waar wij zonnebrand voor smeren en waar de toppen hopelijk wat extra THC door aanmaken

Even iets pro die site, ik lees er wel eens buitenlands nieuws dat ze plaatsen ivm canna.
                  Niks mis mee, de rest spreek ik me niet over uit omdat ik er geen last van heb.

Comment

Comment

• Bringdown
                      Bringdown commented
                      Editing a comment
                      Vertrouw nooit een site die zelfs met adblock vol met ads staat

• LR2
                      LR2 commented
                      Editing a comment
                      Geen probleem joh, leuk dat je 't even laat weten.

Dan komt post nummer 3 uit de bus als tweede winnaar, volgens random.org.
                    Dat is JonkoJerry .
                    Jerry, zelfde verhaal; stuur me een PM met je adres om de zaadjes te krijgen, of kies een andere winnaar
                    Deze keer ga ik niet opnieuw een trekking doen.

Comment

Wat een mooi groepje mensen gunnen elkaar nog wat

Comment

LR2 bedankt voor de waarschuwing

Comment

White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

Comment

Bezig...
                          X