Hoi!
Ik ben voor het eerst beginnen kweken en ik vind het een zeer fijne hobby.
Mijn kweek ruimte is verre van optimaal. Mijn lamp is een HPS 250 Watt.
Ik heb onlangs 2 goedkope led lampen besteld op lumeri.nl van 120watt met werkelijk gebruik van 43watt.
Die heb ik nog niet ontvangen. Ik dacht deze te gebruiken voor de zijkanten wat licht te geven. weet niet of dit een goed idee is.
Ik had liever iets duurder lamp gekocht maar financieel is het momenteel wat krap voor me.
De planten zijn van de soort AKgun , geen auto .
Ze staan in kleine potten met batmix van plagron.
Ik ben nu overgeschakeld naar een 12/12 urenschema omdat een paar planten aan het pre-bloeien zijn.
Ik wist in begin niet dat je een urenschema moest volgen ...
Er komt wel wat indirecte licht binnen in mijn kweekruimte door een opening dat ik niet kan sluiten, kan dat kwaad? Verstoor ik zo de 12/12 urenschema?
Zou ik de planten nog verpotten naar grotere potten?
Ik heb voor de bloei voeding van plagron gekocht en green sensation .
Ik ga hiermee nog even wachten.
Hebben jullie wat opmerkingen om mijn kweek , mits de weinige middelen, toch nog goed te maken?
Zou graag wat lekker toppen willen hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties
alle hulp is meer dan welkom
Foto in bijlage van mijn kweek
GRoetjes!
Xavi
Ik ben voor het eerst beginnen kweken en ik vind het een zeer fijne hobby.
Mijn kweek ruimte is verre van optimaal. Mijn lamp is een HPS 250 Watt.
Ik heb onlangs 2 goedkope led lampen besteld op lumeri.nl van 120watt met werkelijk gebruik van 43watt.
Die heb ik nog niet ontvangen. Ik dacht deze te gebruiken voor de zijkanten wat licht te geven. weet niet of dit een goed idee is.
Ik had liever iets duurder lamp gekocht maar financieel is het momenteel wat krap voor me.
De planten zijn van de soort AKgun , geen auto .
Ze staan in kleine potten met batmix van plagron.
Ik ben nu overgeschakeld naar een 12/12 urenschema omdat een paar planten aan het pre-bloeien zijn.
Ik wist in begin niet dat je een urenschema moest volgen ...
Er komt wel wat indirecte licht binnen in mijn kweekruimte door een opening dat ik niet kan sluiten, kan dat kwaad? Verstoor ik zo de 12/12 urenschema?
Zou ik de planten nog verpotten naar grotere potten?
Ik heb voor de bloei voeding van plagron gekocht en green sensation .
Ik ga hiermee nog even wachten.
Hebben jullie wat opmerkingen om mijn kweek , mits de weinige middelen, toch nog goed te maken?
Zou graag wat lekker toppen willen hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties
alle hulp is meer dan welkom
Foto in bijlage van mijn kweek
GRoetjes!
Xavi
Comment