Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste planten. Beginnersvragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste planten. Beginnersvragen.

    Korting op 420shop
    Ik begin morgen met 4 amnesia haze auto zaden in 4 18 liter potten. Stekgrond al gehaald. Echter schijnt de zon bij pas vanaf 1 uur in de tuin, daarvoor alleen maar schaduw. Is dit een probleem?
    Daarnaast heb ik hulp nodig bij de voeding, wat voor soort voeding is het beste in dit geval? En hoe vaak moet ik de planten dat geven?
    (maak me vooral zorgen dat ze niet genoeg licht gaan krijgen). Hulp is welkom!!

    #2
    Je zult het moeten doen met de hoeveelheid zon die je krijgt eh, meer is altijd veel beter maar volgens mij geen voorwaarde voor een geslaagd kweekje.
    Ben je van plan enkel zaai en stekgrond te gebruiken?

    Een antwoord op je vragen mbt voeding is niet eenduidig
    Lees gewoon veel kweekverslagen van de voorbije jaren van de buitenkwekers hier, daar leer je enorm veel over bij! Ik ben nu bezig aan mijn eerste keer, en alles loopt vrij goed momenteel dankzij het lezen en lezen en lezen. En dan hier evt vragen te stellen over wat je niet begrijpt van wat je hebt gelezen.
    Natuurlijk is Google ook je vriend, probeer alleen cnnbs te vermijden want ik las hier op het forum enkel slechte dingen erover

    Voeding kan je best pas na een aantal weken geven dus dat geeft je nog wel wat de tijd om je erin te verdiepen


    Succes!

    Comment


    • Stefanvdzon
      Stefanvdzon commented
      Editing a comment
      Ok. Thanks!

    #3
    Biobizz Try pack voor 8 euro is wel leuk. Ik gebruik het nu voor indoor en dat spul is geweldig. Over voeden gaat bijna niet. En dat is ideaal want AF kunnen daar niet tegen althans zij hebben de tijd niet om van zo'n situatie te herstellen. Je hebt indoor en outdoor pack. Dus kies outdoor. Mooi beginners voedsel voor je plant. En let inderdaad op begin niet te vroeg...

    Comment


    • Stefanvdzon
      Stefanvdzon commented
      Editing a comment
      Thanks voor de tip, ga er direct naar kijken.

    #4
    Een kilo pokon kost ook 8 euro, da's voldoende voor ongeveer 5 kweekjes met ieder 5 planten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X