Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klaar of niet ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klaar of niet ??

    Korting op 420shop
    wat denken jullie ??
    Attached Files

    #2
    Ik denk dat ze nog wel een paar weekjes kunnen, maar ik ben ook maar een beginner . Hoe lang bloeien ze al?

    Comment


      #3
      Er is maar 1 betrouwbare manier, en dat is om een microscoopje/loepje te kopen en de trichomen te bekijken op je toppen. Ca. 20-30% amber is een aardig moment, andere mensen sturen meer op dat ze streven naar 'milky' trichomen.
      Ik vermoed dat je nog ff moet, maar zoals gezegd is dat een redelijk onbetrouwbaar advies

      Comment


        #4
        ziet er wel proper uit! Buiten gekweekt? op gevoel zeg ik ook nog eventjes. Maar ik zou Meglow z'n advies ook volgen.

        Comment


          #5
          1-2 weken voor de oogst moet je stoppen met voeding.
          Ben je al gestopt ?

          Zo niet, kun je nog niet oogsten.
          Ze mogen inderdaad nog wel even, dus no problem.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Heb je ze een week water gegeven eerst?

              Comment


              • Doink
                Doink commented
                Editing a comment
                nee zit nu op 5 dage maar wat maakt dat eigenlijk uit want ik lees het overal wel maar wat het effect daar van is zou k niet weten

              • Kolonel Green
                Kolonel Green commented
                Editing a comment
                Men maat zei dat hij het de eerste 3 oogsten niet had gedaan terwijl ze nog voeding kregen af gedaan en ze smaakte elke keer hetzelfde, weet nu niet de welke bv eerste keer white widow 2de .... , 3de...