Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klaar of niet ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klaar of niet ??

    Korting op 420shop
    wat denken jullie ??
    Attached Files

    #2
    Ik denk dat ze nog wel een paar weekjes kunnen, maar ik ben ook maar een beginner . Hoe lang bloeien ze al?

    Comment


      #3
      Er is maar 1 betrouwbare manier, en dat is om een microscoopje/loepje te kopen en de trichomen te bekijken op je toppen. Ca. 20-30% amber is een aardig moment, andere mensen sturen meer op dat ze streven naar 'milky' trichomen.
      Ik vermoed dat je nog ff moet, maar zoals gezegd is dat een redelijk onbetrouwbaar advies

      Comment


        #4
        ziet er wel proper uit! Buiten gekweekt? op gevoel zeg ik ook nog eventjes. Maar ik zou Meglow z'n advies ook volgen.

        Comment


          #5
          1-2 weken voor de oogst moet je stoppen met voeding.
          Ben je al gestopt ?

          Zo niet, kun je nog niet oogsten.
          Ze mogen inderdaad nog wel even, dus no problem.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Heb je ze een week water gegeven eerst?

              Comment


              • Doink
                Doink commented
                Editing a comment
                nee zit nu op 5 dage maar wat maakt dat eigenlijk uit want ik lees het overal wel maar wat het effect daar van is zou k niet weten

              • Kolonel Green
                Kolonel Green commented
                Editing a comment
                Men maat zei dat hij het de eerste 3 oogsten niet had gedaan terwijl ze nog voeding kregen af gedaan en ze smaakte elke keer hetzelfde, weet nu niet de welke bv eerste keer white widow 2de .... , 3de...
                Was rookbaar maar hij zei dat het echt wel beter is ze minstens 1 week gewoon water en de ph afstellen ,maar ben zelf nog veel aan het leren en zen raad heeft me al goed geholpen volgende keer maak ik een kweek verslag van Shining silver haze van rqs

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                10-14 dagen geen voeding voor je gaat oogsten is echt een wereld van verschil qua smaak, scherpte en hoestbuien.
                Die eerste is veel beter, die 2e en 3e heb je geen last van.
                De plantjes op de foto's zagen er wel goed uit, maar het blad zit nog helemaal vol chlorofyl, daarom zijn ze nog zo mooi groen.
                Maar als je gaat roken wil je dat niet, daar ga je van hoesten.

              #8
              OHo nu al geoogst das jammer zeg
              God was never on your side..

              Comment


              • Doink
                Doink commented
                Editing a comment
                ja 1 plantje voor de helft die het beste er uit zag
                vgm was die ookwel klaar aan de boven kant

              #9
              Wel nee jho die kunnen nog makkelijk en paar weken
              God was never on your side..

              Comment


                #10
                hij is droog vandaag wat van gerookt sterke wiet klapt hard in maar na een tijdje lekkere high
                voor de mensen die het willen weten 9,5 g droog
                topjes zien er goed uit maar de geur is niet zoals verwacht viel een beetje tegen helaas
                hij is goed te roken niet te scherp

                Comment


                • Appleton
                  Appleton commented
                  Editing a comment
                  Uit interesse: hoe hoog was die plant die je hebt geoogst en waarvan 9,5g af kwam? Was het deze waarvan je hoopte/verwachtte 60gr droog te halen?
                  Wanneer ben je eraan begonnen (met zaadje te ontkiemen)?

                  Tip: het curen van je gedroogd oogstje maakt echt wel nog een verschil op vlak van geur, smaak... gewoon goeie glazen pot nemen, vol steken met ganja en eerste maand (of langer) elke dag 5-10min openen voor frisse lucht. Voor de rest donker en niet te warm bewaren

                • Doink
                  Doink commented
                  Editing a comment
                  ik heb 3 plantjes en ik heb 1 van die plantjes voor de helft geoogst en daarvan heb ik 9,5 g droog
                  en nog bedankt voor de tip
              Bezig...
              X