Als liefhebbende echtgenoot maak/groei ik nu voor de 3de keer wietjes voor mijn echtgenote. Niet alleen voor de geld besparende eigenschap van home-grown tov coffee-shop, maar ook omdat ik het leuk vind om te doen.
Dit jaar is kleinschalig (zie mijn kweekverslag). 2 x Northern Lights AF.
Nu komt het.
Ik zit met de vrouw buiten. Zij geeft een positief geladen opmerking over de plantjes. Gevolgd door de vraag: "Hoe heten deze dan eigenlijk??"
Ik zeg: Northern Lights.
En nu komt het. Zij zegt: "pppppppppffffffffffffff, jammer. Dat is Beginners wiet"
Uiteraard zakje mijn broek af.
Ik heb natuurlijk gelijk het internet afgestruint en lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de N-L.
Vorig jaar (ik had toen wat meer ruimte om te groeien) heb ik haar meerdere soorten voorgeschoteld. Er was toen wat te kiezen. Ze is dus verwend geraakt
Maare, ik ben uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen over de N-L.
Is het beginners-spul?? Of ook "okay" voor de more experienced smoker.
Dit jaar is kleinschalig (zie mijn kweekverslag). 2 x Northern Lights AF.
Nu komt het.
Ik zit met de vrouw buiten. Zij geeft een positief geladen opmerking over de plantjes. Gevolgd door de vraag: "Hoe heten deze dan eigenlijk??"
Ik zeg: Northern Lights.
En nu komt het. Zij zegt: "pppppppppffffffffffffff, jammer. Dat is Beginners wiet"
Uiteraard zakje mijn broek af.
Ik heb natuurlijk gelijk het internet afgestruint en lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de N-L.
Vorig jaar (ik had toen wat meer ruimte om te groeien) heb ik haar meerdere soorten voorgeschoteld. Er was toen wat te kiezen. Ze is dus verwend geraakt
Maare, ik ben uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen over de N-L.
Is het beginners-spul?? Of ook "okay" voor de more experienced smoker.
Comment