Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannelijk of Vrouwelijk? Ben een beetje in de war...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mannelijk of Vrouwelijk? Ben een beetje in de war...

Korting op 420shop
    Iemand enig idee of dit nou een mannelijke of vrouwelijke plant is? Ik zie namelijk meer vrouwelijke kenmerken maar begin nu toch wel een aantal hints te zien dat het misschien wel een man is...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

Allemaal meisjes

Comment

• Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      nee wacht, herma

Of is ze gewoon even flink aan 't stressen omdat ik 'm getopt heb en die twee vertakkingen daarna nog een keer getopt heb.

Had 2 plantjes, waarvan ik er al 1 vermoord heb omdat het overduidelijk een man was. Van deze dacht ik altijd dat het een vrouw was totdat ik dit inderdaad net zag...

Herma met een rokje aan hoop ik

Comment

Maar dus wel met ballen onder de rok. Waar zaad uit gaat komen. En daar wordt je niet blij van.
      Dat dit door stress komt maakt verder ook niet uit voor het eindresultaat.

Comment

Hermafrodiet ja.
        Zaad uit een zakje wiet ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jep, dat is een Herman. Met vrouwelijke en mannelijke bloei. Dat stuifmeel gaat binnen een week ongeveer rijp zijn en dan de vrouwelijke plantdelen bevruchten. Je kan de mannelijke delen weghalen. Maar deze zal wel heel veel ballen aan blijven maken denk ik zo. En daar doe je jezelf (of andere kwekers) geen plezier mee.
          Hoe kwam je aan het zaad?
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Bezig...
          X