Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volledige groei en bloei periode?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volledige groei en bloei periode?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    ik was even heel het forum wat aan het doorkruisen toen ik plots dacht : hoelang duurt nu eigenlijk de groei en bloei periode juist? Hangt af van plant tot plant maar ongeveer ?

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik heb dit zaadje maar gekregen dus weet eigenlijk niet wat het juist is. Als het nu geen autoflower is hoe zet ik hem dan in bloei ?

      Comment


        #4
        Door ze 12 uur per 24 compleet donker te zetten.

        Als je dat dus bij een autoflower doet kost het je heel veel groei.
        Zou wel handig zijn om in ieder geval zeker te weten dat het geen autoflower is.
        Als het bijv. uit een zakje wiet komt is het geen autoflower. (dan is het hermafrodiet; een nieuw hoofdstuk)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik heb is geinformeert en het is een autoflower ofwel amnezia haze of bubblegum. Dus als ik het dan goed begrijp gaat deze vanzelf bloeien na ongvr 6 weken ? Isdie nu niet klein dan voor al 2 weken oud te zijn ? Dan gaat er niet veel bloeien denk ik ? Beter buiten zetten ook dan he ? En kan ik stekken nemen van een autoflower ? Sorry voor de vele vragen xD

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Ziet er mooi uit hoor! Ze mag wel al naar buiten. Wel langzaam aan de volle zon laten wennen, dus niet gelijk de hele dag in de zon zetten. Eerst een uurtje ochtendzon en dan de halfschaduw in. En aan het einde van de dag het laatste uurtje zonlicht meepakken. Dat elke dag wat uitbreiden.
                En pas op dat de grond niet te nat is want dan gaan de wortels rotten. En zet de plant zo snel mogelijk in een 12-15 literpot. De pot ziet er nogal klein uit.
                Succes met je kweek!

                Comment


                  #9
                  Ik heb maar zon tot 13.30u op mijn terras dus. De pot is maar 5 liter dus dan zal ik een grotere moeten halen

                  Comment

                  Bezig...
                  X