Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekjes van autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekjes van autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    ik heb eens een paar vragen. Kan ik stekken nemen van een AF ? En waneer doe ik dat best ? Alvast bedankt

    #2
    Nee, dat gaat niet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Dus dan krijg je hem ook niet meer in bloei na hij 1x heeft gebloeit ?

      Comment


      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        Nee revegge gaat niet bij AF omdat zij bloeien wanneer zij daar zin in hebben en niet vanwegen het aantal uren licht.

      #4
      ....maar probeer het anders eens en laat ons je bevindingen weten

      Comment


      • Ninoo
        Ninoo commented
        Editing a comment
        Dat is een goed idee , heb je dan tips waneer juist en hoe ? Voormits ik extra voorzichtig ga moeten zijn dan

      #5
      Ze zullen vast wortelen, maar dat is het dan. Dan heb je een klein takje met een topje.
      Ik heb het een paar keer gedaan, uit verveling.. Het was niet echt de moeite waard.

      Cannabis wortelt in 8-40 dagen, afhankelijk van de omstandigheden. Meestal wel na een week of 2. Die tijd gaat verloren; dan vindt er geen groei plaats, die ontwikkeling gaat pas verder wanneer de wortels in orde zijn en dat kunnen ondersteunen.

      Het stekken is het zelfde als alle andere planten stekken: je neemt een takje, die snijd je af, je snoeit het blad; alle grotere bladeren er af, de middelste 3/4e afknippen en de kleinste laten zitten of halveren, die tak stop je in vochtige aarde.
      Stekpoeder werkt, maar het is niet nodig.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #6
        Offf je zet het afgeknipte takje/stekje in flesje water en gaat er naar kijken kei leuk zet er een guppy van Greyvol bij en het is nog leuker
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X