Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getopte autoflower jack herer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Getopte autoflower jack herer

    Korting op 420shop
    Beste ik dacht eens toch is horen wat ze hiervan zeggen hierop. Ik heb mijn jack getopt op een heel vroeg moment ''week of 2 oud'' en nu dacht ik ik zal maar eens fotos plaatsen ervan, deze is nu bijna 7 weken oud en vraag mij wel af of dit goed gelukt is...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Lijkt me niet slecht toch. Ik ga m'n nieuwe plantje deze keer ook toppen (of fimmen als dat lukt). Ik ben ook benieuwd naar het toppen en de anderen hun mening.
    - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
    - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

    Comment


      #3
      Wat ik gelezen heb wordt toppen bij autoflowers afgeraden omdat ze zo'n korte groei fase hebben. De beste manier om er echt achter te komen is een vergelijkende test doen met dezelfde strain, de ene helft van de planten toppen en de andere niet, dan weet je aan het eind van de kweek precies of het zin heeft of niet.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


        #4
        Sommige wietplanten reageren fanatiek op snoei; die groeien harder en groter terug dan voorheen.
        Sommige wietplanten reageren fanatiek op snoei; die groeien trager en kleiner terug dan voorheen.

        Vergelijkende tests zijn altijd leuk. Maar verschillende planten hebben verschillende reacties. Het is altijd een kwestie van uitzoeken of a) een plant goed reageert, en b) uitzoeken of dat voor het soortje in zijn geheel telt of slechts voor enkele.

        Critical Jack werd mijn grootste AF ooit. Die reageerde goed op snoei door harder terug te groeien. Die staat aan de basis van een aantal van mijn planten.
        rot.jpg
        Deze heeft mijn streken niet overleefd overigens.. Was bijna 3 meter hoog. Stamrot door mijn eigen schuld.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X