Beste ik dacht eens toch is horen wat ze hiervan zeggen hierop. Ik heb mijn jack getopt op een heel vroeg moment ''week of 2 oud'' en nu dacht ik ik zal maar eens fotos plaatsen ervan, deze is nu bijna 7 weken oud en vraag mij wel af of dit goed gelukt is...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getopte autoflower jack herer
Collapse
X
-
Wat ik gelezen heb wordt toppen bij autoflowers afgeraden omdat ze zo'n korte groei fase hebben. De beste manier om er echt achter te komen is een vergelijkende test doen met dezelfde strain, de ene helft van de planten toppen en de andere niet, dan weet je aan het eind van de kweek precies of het zin heeft of niet.
Comment
-
Sommige wietplanten reageren fanatiek op snoei; die groeien harder en groter terug dan voorheen.
Sommige wietplanten reageren fanatiek op snoei; die groeien trager en kleiner terug dan voorheen.
Vergelijkende tests zijn altijd leuk. Maar verschillende planten hebben verschillende reacties. Het is altijd een kwestie van uitzoeken of a) een plant goed reageert, en b) uitzoeken of dat voor het soortje in zijn geheel telt of slechts voor enkele.
Critical Jack werd mijn grootste AF ooit. Die reageerde goed op snoei door harder terug te groeien. Die staat aan de basis van een aantal van mijn planten.
rot.jpg
Deze heeft mijn streken niet overleefd overigens.. Was bijna 3 meter hoog. Stamrot door mijn eigen schuld.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment