Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer stekje in vollegrond zetten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer stekje in vollegrond zetten?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik heb nog gauw een snelle autoflower laten ontkiemen, deze heeft inmiddels 4 kleine blaadjes en staat in een klein potje in de zon, vanaf wanneer zou ik deze het beste kunnen inplanten in de vollegrond voor het snelste resultaat?

-Weedie8

Heb je nou een stekje of een ontkiemd zaadje, want dat zijn twee heel verschillende dingen.
    Een zaadje wordt nooit een stekje en andersom.

Maarre..zo snel mogelijk de grond in natuurlijk, waar wacht je op?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• weedie8
      weedie8 commented
      Editing a comment
      Ik heb dus een ontkiemd zaadje, ik dacht dat je dat ook een stekje kon noemen
      Maar hij is nu dus 5cm lang en heeft 4 blaadjes, ik dacht dat als je hem eerst in een klein potje laat groeien dat beter is voor de wortels dan dat je hem gelijk in de vollegrond zet. Maar beter gelijk in de vollegrond zetten dus?

Yep, veel autoflowers groeien maar 4-5-6 weken, dus als je ze eerst 3 weken in een potje houdt, blijft er minder tijd over om buiten te groeien.

Wel opletten voor rupsen en slakken, zo'n klein plantje is zo weg natuurlijk.
    Zet er vast een potje bier naast tegen slakken bijvoorbeeld.
    Die zitten nu 20-30cm onder de grond, maar zo gauw er water valt komen ze eten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Precies die fout heb ik dus ook gemaakt. Gewoon zsm de grond in, hoe meer grond hoe beter! het is nooit teveel . of wel?
Bezig...
X