Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat 1 plantje erg ruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat 1 plantje erg ruiken

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben nieuw hier ik heb een vraagje ik heb 1 wietplantje die een beetje begint te groeien maar ik heb er dus maar 1 gewoon op mijn kamer onder en 32000 lumen lamp nou vroeg ik me af gaat het erg ruiken en hoe kan ik dat voorkomen mijn budget is niet echt hoog en wil er ook niet heel veel aan uit geven aangezien het maar 1 plantje is

    #2
    1 plantje onder 32.000 lumen lamp (welke?) gaat zeker ruiken zonder hok of tent met filter er omheen.
    De hele kamer gaat er naar ruiken, en waarschijnlijk ruik je het ook in de rest van het huis als de deur even open gaat.
    De geur trekt in stoffen, zoals gordijnen, bedden, vloerbedekking, en kleren.

    Hoe kan je dat voorkomen zonder budget?

    1: plantje buitenzetten.
    of
    2: plantje onderaan afknippen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      OHO Optie 2 hahaha

    • Mr smoker
      Mr smoker commented
      Editing a comment
      Hoe hij heet weet ik even 123 niet maar als het in de kamer er naar ruikt maakt het niet zoveel uit maar ruik je het echt door het hele huis heen

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Nee, dat was maar om te lachen. De geur durft de kamer niet te verlaten, noch de trap af. Schrik om te vallen.

      Ja, dat gaat dus ruiken. Echt? Ja. Dus mijn ouders gaan het ruiken? Ja. Echt? Ja. Zeker? Ja. Ook al is het maar 1 plantje? Ja. Zeker? Ja. Echt? Ja. Dat ene plantje? Ja. Echt? Ja. Zeker? Ja.

    #3
    Dat mijn ouders het ruiken is niet erg want ik heb toestemming het gaat mij er ook meer om dat mijn buren het niet ruiken enz.

    Comment


      #4
      Tent, lamp, koolstoffilter, afzuiger. Beetje de basis van wiet kweken. En die led zal wsl 3200 lumen zijn, geen 32000. Zou mij in ieder geval verbazen.

      Comment


        #5
        Ja dat gaat ruiken !
        Ik had 2 jaar geleden een AF in mijn kamer staan.
        een mislukte kweek !
        Plant werd niet groter dan 10 cm en tijdens de bloei rook heel het huis naar dat klein plantje.
        Laat staan als het een grote plant is in huis die gaat bloeien.

        Comment

        Bezig...
        X