Wat kan de oorzaak zijn van een paarse steel bij mijn zaailing ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Paarse steel
Collapse
X
-
Mooi voorspeld.
Dacht dat je het ging fixen? Hier is overigens niks mee mis. Kan geen kwaad van is bij anderen te kijken hoe zo'n wietplant eruit moet zien ipv elke paar dagen een nieuw topic te openen. Want zo volgen er idd nog wel een tiental.
Comment
-
Ja, maar verplaats je eens in ons, jij komt hier met een auto bij de garage en vraagt hoe die deuk erin komt...
Tja, dat kan vanalles zijn eh
Zolang ze in goeie grond staat, goed groeit en je ze niet te nat zet en geen voeding geeft hoef je je weinig zorgen te maken.
Meglow had het antwoord al gegeven. Stress, kou of genetica.
Moeten ze dan naar binnen, nee ze hoeven niet naar binnen zolang het niet vriest.
Comment
-
Awel kwou vandaag voeding bestelen van rqs die ene booster mix pack voor groei en bloei en khad gelezen dat ik deze voeding al kon geven vanaf zaailing en het staat gwn in universele potgrond van de brico xp en of ze goed groeien daar twijfel ik aan omdat de beide zaailing al een goeie dikke week boven de grond zijn en nog niet echt zo groot zijn als ik naar de andere hun zaailingen kijken van een waak later all
-
-
Kleintjes kan je wortelvoeding geven met beetje water( dopje van 10 ml met 1 drup wv) en dat voer je langzaam op als ze groter worden.
Voeding is niet beter als het duurder is of mooiere verhalen verteld.
De lijn van biobizz is goed en goedkoop, maar er kweken ook mensen op pokon tomatenvoeding van een euro of 3 bij de Aldi vandaan.
Gooi geen geld weg.
Comment
-
Je bent te laat begonnen. De hoeveelheid licht en sterkte van de zon is nu onvoldoende om nog een plantje te laten groeien. Uiterlijk 1 juli beginnen. dan wordt het nog wat buiten. Begin je later, dan wordt je oogst minder of blijft je plant klein. Zelfs bij een fantastisch mooie nazomer is het aantal lichturen per dag minder dan in mei/juni/juli.
Comment
Comment