Kan ik haar oogsten of moet k nog ff wachten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Klaar of niet
Collapse
X
-
Daar schuilt dan ook het gevaar in als er dan een nieuw lid zoals Didier zijn mening geeft die dan eigenlijk niet helemaal juist is.
Dat is niet kwetsend bedoelt tegenover Didier, we zijn allemaal een keer begonnen, en ik heb ook veel fout gedaan in het begin.
Als beginner vertrouw je soms wat te snel op grote sites als CNNBS en de sites van verkopers, dat kan je niemand kwalijk nemen.
We kunnen er beter van leren, daar wordt iedereen wijzer van.
Maar daarom loont het om in ieder geval zelf een klein beetje tijd erin te steken als je met een vraag zit.
Alle vragen zijn hier al eens beantwoord, vaak al meerdere keren, alleen is niet alles even makkelijk te vinden.
Hoe je kunt zien of je al kan oogsten is hier op JD al honderden keren beantwoord dus dat moet niet al te moeilijk te vinden zijn.
Ik zie helemaal geen info verder, niet welke soort, niet hoelang ze bloeien, en niet hoe oud ze zijn...
Een fotootje plaatsen en neerknallen 'kan ik al oogsten' vind ik dan een beetje gemakzuchtig, vandaar mijn antwoord op de vraag van Doink.
Alleen aan de toppen kun je het nooit precies zien, je kan er wel 2 of 3 weken naast zitten als je alleen van een foto moet uitgaan.
Aight, m'n letters zijn op, als alle info erbij had gestaan in de 1e post had ik hiermee goed antwoord kunnen geven, maar helaas.
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Een hele tijd voor bijv. een Skunk of een hele tijd voor bijv. een Haze maakt een wereld van verschil, die Skunk is al klaar als de Haze nog weken moet. Wat ik doe is kijken naar de opgegeven tijd van de zaadleverancier. Als dat moment is aangebroken haal ik mijn microscoop te voorschijn en ga kijken naar de trichomes. Als ik naar mijn smaak genoeg amber zie ga ik oogsten maar dat kan best 2 weken later zijn dan de door de breeder opgegeven tijd, of nog langer.
-
Comment