Goeieavond,
hierbij wilt deze beginnende kweker even wat info inwilligen voor een binnenkweek van 1 plantje om te starten en te leren.
wat heb ik al aangekocht?
- plagron grow/plagron bloom
-spaarlamp 6500k (10cm boven de plant)
-pot/potgrond
- tijdschakelaar om 18 uren licht te geven
wegens ik op een penthouse woon waarbij ik geen last heb van buren of geurhinder etc laat ik deze gewoon bloeien op mijn kamer.
temperatuur zit op 23 graden en luchtvochtigheid ideaal.
Een briesje voor de stevigheid van stengel en verse lucht is ook aanwezig .
hierbij zou ik graag de vraag stellen of je een wietplant met 1 spaarlamp kan kweken en zoniet of jullie mij een beetje technisch willen bijsturen om iets in elkaars te knutselen waarbij ik meerdere spaarlampen kan hangen. Ben zelf niet echt technisch aangelegd als jongeman.
zijn deze spaarlampen dan geschikt of stellen jullie deze in vraag?
indien jullie ook nog tips hebben over benodigdheden die missende zijn of kunnen helpen laat het me weten.
tips and tricks zeker welkom net zoals kritiek.
op naar een mastergrower in wording!
hierbij wilt deze beginnende kweker even wat info inwilligen voor een binnenkweek van 1 plantje om te starten en te leren.
wat heb ik al aangekocht?
- plagron grow/plagron bloom
-spaarlamp 6500k (10cm boven de plant)
-pot/potgrond
- tijdschakelaar om 18 uren licht te geven
wegens ik op een penthouse woon waarbij ik geen last heb van buren of geurhinder etc laat ik deze gewoon bloeien op mijn kamer.
temperatuur zit op 23 graden en luchtvochtigheid ideaal.
Een briesje voor de stevigheid van stengel en verse lucht is ook aanwezig .
hierbij zou ik graag de vraag stellen of je een wietplant met 1 spaarlamp kan kweken en zoniet of jullie mij een beetje technisch willen bijsturen om iets in elkaars te knutselen waarbij ik meerdere spaarlampen kan hangen. Ben zelf niet echt technisch aangelegd als jongeman.
zijn deze spaarlampen dan geschikt of stellen jullie deze in vraag?
indien jullie ook nog tips hebben over benodigdheden die missende zijn of kunnen helpen laat het me weten.
tips and tricks zeker welkom net zoals kritiek.
op naar een mastergrower in wording!
Comment