Hallo mensen, binnenkort ga ik beginnen met mijn binnenwerk van 9x autoflower easybud onder mijn 600watt led lamp in mijn (bijna) ingerichte Kweektent 1x1x2. Mijn idee is om de zaden in de pluggen alvast in de definitieve potten in de growmix aarde te zetten. De pluggen maak ik van te voren nat en laat dit even een uurtje intrekken alvorens ik de zaden er in laat verdwijnen daarna in de modder plaatsen, moet ik dan meteen het licht 18uur aan hebben met mijn tijdschakelaar of in het donker laten ontkiemen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ontkiemen in pluggen
Collapse
X
-
Ik ben ook voorstander van direct in het eindmedium te planten... Ze gaan echt wel uitkomen.
Hoe minder manipulaties hoe beter. Een boer gaat toch ook niet de mais apart ontkiemen, in een plug, om daarna over te planten in volle grond...
SOit, mijn mening succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philly View PostIk ben ook voorstander van direct in het eindmedium te planten... Ze gaan echt wel uitkomen.
Hoe minder manipulaties hoe beter. Een boer gaat toch ook niet de mais apart ontkiemen, in een plug, om daarna over te planten in volle grond...
SOit, mijn mening succes
Comment
Comment