Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is niet zo moeilijk hoor, op een vsa van 400w gebruik je een 400w lamp.
Voor een 250w lamp gebruik je een vsa voor 250w.
Behalve als je een evsa hebt van bv. 600w kun je je 600w lamp op 400w laten draaien op 460, 600 & 660.(alleen op elektronische voorschakel apparaten)
Maar een 250w lamp in een vsa van 400w steken doen we gewoon niet, kun je beter een andere lamp of vsa kopen.
Ligt er een beetje aan hoeveel w aan verlichting je wilt hebben.
250 watt lamp in 400 watt ballast springt kapot. Mss niet onmiddellijk, maar lang zal dat niet duren. Wegens hoger amperage, die lamp kan de hoeveelheid stroom ni aan. Ze zal even fel branden en dan knalt die der uit. Dat je dat ten tijde van internet etc nog moet herhalen... Doe aub geen stommiteiten en vervang ook ff die oude magnetische ballast door een elektronische.
kijk hier heb ik wat aan. door mijn leverancier verkeerd voorgelicht. ik heb al een evsa 250w en maar een nieuwe lamp van 250w beide van lumatek besteld. thanks iedereen .
Comment