Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Heel veel zaden, help haha.
Collapse
X
-
Nou k zou geen soort herkennen , ik rook savonds een jointje en verder heb k er geen verstand van haha, er zaten zaadjes in papiertjes 1 of 2 per papiertje k heb zakjes waar hybride op staat alleen t grootste deel is niet op man of vrouw gesorteerd helaas. Al zijn er nog zat die wel gesorteerd waren die liggen apart nu. Het zijn er enorm veel, van die kweekschalen heb ik nog gevonden , wel 50, opgestapeld met 100en zaadjes erin, maar helaas geen geslacht erbij.
- Likes 1
Comment
-
T'ja ik hou het ook voor bekeken , ik heb hier ook nog nen hele hoop mistery steeds
liggen waar van ik alleen maar de afkortingen heb !!
Heb vorige week mijn nieuwe lading zaad aangekregen waar van ik nu wel alles weet !!
Dus dit is wel effe stressen , nu heb ik zelfs 3 verschillende soorten staan waarvan ik hoop
dat ze ongeveer de zelfde oogst datum gaan hebben !?i
Nen goeie raad zoals QnQ zegt voer voor de kippen , dan is de stress weg voor dit probleem !!
Je kunt er misschien nen grote guerrilla teelt mee doen , ergens in de vrije natuur effe zaaien !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostPas maar op dat de oude bewonen niet terug komt voor zijn zadenLast edited by Missk; 30 April 2019, 15:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Remco View Postvoer voor de kippen , dan is de stress weg voor dit probleem !!Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
Comment