Is Lightmix al goed voor zaaiilingen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke potgrond
Collapse
X
-
Zaailingen lekker in zaai en stekgrond zetten
Comment
-
Ik heb pasgeleden de perfecte mix gepost voor elke beginner. Iemand zou het op zich nemen om dat bericht te verspreiden onder andere beginners! Wie durft?
majoo ?
Hallo kwekers! Ik ben van plan dit jaar weer een buitenkweek te doen, als beginnend kweker, waar ik het maximale uit wil halen. (Vorig jaar ook buiten gekweekt) Nou lees ik overal dat de samenstelling van je aarde erg belangrijk is, is er iemand die mij een simpele maar toch goeie samenstelling van aarde/grond kan bieden ?
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Ik gebruik pokon universele tuin en pot aarde.
Als ik bij dat tuin centrum online boven de 50 euro zit, dan is het bezorgen gratis.
Dus ik bestel 5 zakken van 70 liter.
Ik begon ooit met Godllabel light mix, dat was op zich wel beter omdat het luchtiger blijft als gewone aarde, maar dat prijsverschil is mij te groot, zeker met de 40 liter speciekuipen die ik nu gebruik.
Ik maak de grond wel altijd goed los, al te grote takken haal ik er vaak uit.
Een week of 6 hoef je dan geen voeding te geven. Daarna zie je vanzelf wanneer de planten lichter van kleur worden, en dus voeding nodig hebben.
Lets not criticize but legalize
Comment
Comment