Bemesting is net wat te hoog denk ik. En minder water helpt ook wel, als ze zo klein zijn hebben ze amper nodig.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bossie wil een bossie : beginnersvragen
Collapse
X
-
Hey Bossie,
Ziet er goed uit. Ik had ze nog een weekje op 24u licht laten staan.
Denk dat het je eerder is verteld, maar zou een kweekverslag beginnen, scheelt je in de toekomst een hele hoop.
(Hierbij kunnen we de geschiedenis lezen van je plantjes en je in de toekomst verder helpen)
Ook wil ik geen zeur wezen, maar aan de vragen die je stelt had toch veel beter je research moeten doen voor je hier aan begon.
Ik zou een avondje pakken en een boel kweekverslagen lezen, vragen die je hebt googelen, kan je het echt niet vinden dan vraag je het gerust, etc...
>>> Wat je nu researched, kan je in de toekomst een heel hoop schelen. Trust me <<<
Comment
-
Comment
-
O, de gele blaadjes komt(mogelijk) door te hoge pH en mogelijk teveel water.Last edited by Rreppellsteeltjam; 1 October 2019, 22:56.
-
Beetje kort door de bocht eh ?
Zaadjes die je bij de coffeeshop koopt hoeven geen hermafrodiet te zijn.
Hij zei niet dat ze uit een zakje wiet kwamen.
En die gele blaadjes moeten we eerst een paar goeie duidelijke fotos van zien anders kan je niet zomaar zeggen dat het aan de pH ligt.
-
50/50 qnq, geen Herma is goed, niet een pH of waterprobleem is slecht.
-
-
Da zijn de plantjes nu 21dagen oud.beneden zijn ze geel.eerst had ik da niet nu wel al van de zaterdag.ik geef water gewoon van de kraan of soms is van de fles water van de winkel.ik heb geen regen put.voeding geef ik niet weet niet welke dat moet geven.
Comment
Comment