Rreppellsteeltjam is een starterkit je kan aan onderkant met een puntje eruit prikken zien ze er goed uit moet ik wachten ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginner: Wat is beter: autoflower, of toch niet ?
Collapse
X
-
Je moet even goed kijken of er geen vliesje meer omheen zit want dan kunnen de blaadjes niet spreiden.
Als dat zo is moet je ze even vochtig houden.
Een keer met de plantenspuit erop en dan iets er overheen zetten zodat de lv heel hoog blijft.
Als de blaadjes morgen nog niet open zijn moet je dat vlies handmatig doorsnijden of voorzichtig verwijderen.
Das wel een heel kritiek werkje dus liever voorkom je dat.
Als alles oke is overpotten.
Hele stengel mag onder de grond tot de 1e blaadjes 1cm boven de grond zitten.
En dan het licht er goed op.
Denk om de juiste hoogte van de lamp.
Comment
-
De blaadjes hangen beetje naar beneden betekent dat ie teveel water gekregen heb of dat ie voeding moet krijgen, maar ik dacht dat bij canna terra prof plus genoeg voeding zou zitten voor de komende maand ?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Rreppellsteeltjam heb niet echt veel water gegeven klein beetje rondom de plant maar de aarde zelf nog niet helemaal bewatert
Comment
-
Dan mag je er wel wat omheengieten nog.
De eerste drie weken of zo geen voeding nodig. Je kunt eventueel ook wat water via de lekbakjes geven.
Geen paniek, zolang de lobblaadjes (ronde eerste blaadjes ) groen zijn in het begin op een stevig stengeltje is alles top, ik zie ook al een beetje de eerste kartelblaadjes.
Misschien nog wal licht vochtige grond rond het steeltje tot een cm onder die lobblaadjes.
-
Halve liter van onder op laten zuigen en dan wachten.
-
-
Ipie ik heb 600 watt licht, misschien staat ie te hoog en moet ik hem even lager zetten. Dus ik moet een beetje water geven aan de randen van mijn pot ?
Comment
-
Rreppellsteeltjam Ik kan water niet via beneden geven omdat ik nog niet iets heb wat onder de pot kan.
Comment
Comment