Jura wil graag led gebruiken maar weet nog niet welke twijfel die van lumeri sq200 (200watt) me oppervlakte is 1 bij 1 meter
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginner: Wat is beter: autoflower, of toch niet ?
Collapse
X
-
Aan de hand van je vragen, zou ik zeggen dat je beter eerst kan beginnen met het lezen van wat informatie. Er staan veel 'stickys' op het forum boordevol met uitleg, om er een paar te noemen:- Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
- Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
- Veilig Hobbymatig Binnenkweken
- ABC FAQ alle belangrijke links in een lijstforum home
Zo kan je veel voorbeelden en ervaringen vinden van een mogelijke setup.
Net zoals je in de kweekruimte veel antwoorden kan vinden op veelgestelde vragen voor een nieuwe setup.
Plagron verkoopt ook een Startersgids met terra grow en bloom voeding. Je betaald alleen de verzend en administratiekosten van €8,95. Zo heb je gelijk wat voeding en handige informatie over het kweken van planten (niet alles is correct, maar je kan er zeker mee van start).
Als je eenmaal wat hebt gelezen, kan je ook beter en gericht vragen stellen
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Zijn genoeg kweekverslagen hier met een ufo led, van verschillende wattages!!
Kijk wat zij er van vinden.
-
Het gaat ook niet om het aantal planten, je zoekt een lamp die geschikt is voor 100x100 oppervlakte.
En of je daar nou 3 of 30 plantjes zet maakt niet uit voor de lamp.
Dus in feite kun je bij de kweekverslagen bij elke tent-hok van 100x100 en ook bij de 120x120 kijken wat ze gebruiken.
Die ufo led kun je onder kweken. Hij heeft wel wat nadelen, kan bijv. niet erg dicht op de planten, maar je hebt hoogte genoeg.
Of deze echt geschikt is voor 100x100 weet ik niet, dat zou je kunnen opzoeken. (kweekverslagen (niet bij verkopers)
-
-
Heb vraagje of ik het goed doe of ik er nog wat aan moet doen want dit is mijn 3e dag dat aan ontkiemen is en ik niet zeker weet of het wel goed gaat ziet eruit alsof ze dood zijnYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment